وحدت اسلامی تنها راه نجات کشور‌های مسلمان/ضرورت نظارت بیشتر بر بازار و رسیدگی به معیشت مردم

امام جمعه بافق گفت: وحدت اسلامی تنها راه نجات کشور‌های مسلمان است و مسئولان باید بیشتر بر بازار و معیشت مردم نظارت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ امام جمعه بافق در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بافق با گرامیداشت سالروز شهادت حضرت امام حسن عسکری به تحلیل جریانات سیاسی آن دوران پرداخت و بر ضرورت پیروی از سیر زندگانی آن حضرت تاکید کرد.

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی همچنین آغاز امامت امام زمان (عج) را تبریک گفت و به بیان ویژگی‌های دوران انتظار و غیبت پرداخت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار مدال آوران جانباز و معلول با مقام معظم رهبری افزود: جوانان برای پیشرفت و پیمودن راه زندگی از قهرمانان جانباز الگو بگیرند.

امام جمعه بافق با بیان اینکه بهره گیری از ظرفیت و استعداد‌های موجود برای مقابله با مشکلات ضروری است خاطر نشان کرد: خلاقیت‌ها و ابتکارات نسل جوان باید به کار گرفته شود.

حجت الاسلام سلیمانی همچنین با گرامیداشت هفته وحدت و تبریک ولادت پیامبر مکرم اسلام به ضرورت این موضوع اشاره کرد و افزود: در این برهه از زمان باید همگان برای ایجاد وحدت و همدلی تلاش کنند و از اختلاف افکنی بپرهیزیم.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب و نظام تلاش می‌کنند بین مسلمانان اختلاف و شکاف ایجاد کنند گفت: استکبار جهانی تلاش می کند با حمایت از برخی از پادشاهان سعودی و عربی به تفرقه افکنی بین مسلمانان دامن بزند.

امام جمعه بافق افزود: عربستان سعودی با همدستی استکبار جهانی با تجاوز به کشور مسلمان یمن پرداخته است و از سوی دیگر ادعای خادم الحرمی می‌کند.

حجت الاسلام سلیمانی تصریح کرد: آنچه که می‌تواند همه‌ی کشور‌های اسلامی را در برابر قدرت‌های استکبار مقاوم کند وحدت و یکپارچگی اسلامی است.

گرامیداشت آغاز هفته بسیج و تجلیل از خدمات این نهادانقلابی در همه عرصه‌های سازندگی علمی، عمرانی، فرهنگی و آبادانی کشور و تقدیر از قوه قضاییه در زمینه برخورد با مفسدان اقتصادی و ضرورت نظارت بیشتر بر گرانفروشی‌ها و... از مهمترین موضوعاتی بود که امام جمعه بافق در خطبه‌های این هفته به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه شهرستان بافق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.