اعتراف ژنرال سابق ارتش رژیم صهیونیستی: تل‌آویو در پایین‌ترین سطح امنیتی قرار دارد

یک ژنرال بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد تل‌آویو در پایین‌ترین سطح امنیتی خود از زمان جنگ اکتبر سال ۱۹۷۳ قرار دارد.

اعتراف ژنرال سابق ارتش رژیم صهیونیستی: تل آویو در پایین‌ترین سطح امنیتی قرار داردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، تسویکا فوگل، یک ژنرال بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد تل آویو در پایین‌ترین سطح امنیتی خود از زمان جنگ اکتبر سال ۱۹۷۳ قرار دارد.

روزنامه صهیونیستی معاریو نوشت تسویکا فوگل فرمانده سابق منطقه جنوب اسرائیل با انتقاد شدید از سران سیاسی و نظامی اسرائیل آنان را به بکارگیری زندگی سیاسی و شخصی علیه آینده اسرائیل متهم کرد.

بر اساس گزارش معاریو، این ژنرال بازنشسته ارتش اسرائیل معتقد است اسرائیل قدرت بازدارندگی خود را در برابر جنبش حماس از دست داده است و نیروی بازدارندگی اسرائیل در برابر افزایش توان و قدرت حماس تاثیری ندارد.

تسویکا فوگل تاکید کرد اوضاع امنیتی اسرائیل در بدترین شرایط خود از زمان جنگ اکتبر سال ۱۹۷۳ قرار دارد. 

گفتنی است اویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دو روز پیش و پس از موافقت بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم با اجرای‌آتش بس با جنبش حماس استعفا کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۵۷ ۲۶ آبان ۱۳۹۷
تسویکا فوگل : بهترین امنیت که صد در صد امنیت شما را تضمین میکند رو به رویتان است پهنه دریای.....میتوانید با شنا ملت خود را از آن عبور دهید و به سلامت عبور کنید مگر اعتقاد ندارید که یهود برترین قوم است شاید خدا را چه دیدید دریا شکاف برداشت و آسوده به آنسوی آن رفتید....وگرنه در آینده ای نه چندان دور باید تمام مملکت خود را از پیر و جوان به مهارت شنا کردن تجهیز کنید.......
آخرین اخبار