تعیین تکلیف شهرداری اراک در جلسه امروز

در جلسه امروز شورای شهر اراک قرار است شهردار اراک مشخص شود.

تعیین تکلیف شهرداری اراک در جلسه امروزبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛قرار است در جلسه امروز شورای شهر اراک اعضای حاضر در جلسه تکلیف شهرداری را روشن کنند.

تاجران شهر دار اراک با توجه به الزام اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان باید از شهرداری اراک کنار برود و بر همین اساس اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک در جلسه امروز، برای شهرداری مرکز استان سرپرست تعیین می‌کنند.

شهردار تاجران فعلی اراک از جمله مدیرانی است که مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان می‌شود و پس از آبان ماه امسال اجازه فعالیت در این پست را ندارد.

به گفته کاوه فلک افلاکی رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک همه تلاش‌ها برای انتخاب شهردار توانمند به کار گرفته می‌شودو انتظار است شهردار فعلی تا پایان خدمت کاری خود در این پست وظایف محوله را به خوبی انجام دهد.

داود تاجران ۶۴ ساله شهردار فعلی اراک دوازدهم شهریور ۹۶ باکسب ۱۰ رای از اعضای شورای اسلامی شهراراک بعنوان شهردار اراک انتخاب شد و با توجه به اینکه جمعیت اراک بالای ۲۰۰ هزارنفر است حکم این شهردار بیست وچهارم مهرماه ۹۶ به تایید وزیرکشور رسید و تاجران رسما شهردار اراک شد.

با تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان در مجلس شورای اسلامی و اجرای این قانون تاجران بازنشسته باید سکان شهرداری اراک را تحویل دهد.

انتهای پیام/ج

در جلسه امروز شورای شهر اراک تکلیف شهردار معلوم می‌شود

برچسب ها: استانداری ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.