افزایش ۳۵ درصدی منابع کمک به ایتام در استان مرکزی

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی از افزایش ۳۵ درصدی منابع کمک به ایتام در این استان خبرداد.

افزایش ۳۵ درصدی منابع کمک به ایتام در استان مرکزی قنبر موسی‌نژاد مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی در سفر به خمین در حاشیه نشست با رضایی نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی ر گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: در ۶ ماهه اول امسال نسبت به همین مدت در سال گذشته در حوزه کمک به ایتام ۳۵ درصد رشد درآمد و منابع نقدی داریم.

موسی‌نژاد افزود: درطرح اکرام ایتام محسنین در استان مرکزی بیش از ۱۷ هزار نفر ماهیانه به بچه‌های یتیم کمک می‌کنند و در کمک‌های کالایی و کمک‌های دیگر هم برنامه‌های مختلفی را پیش بینی کرده ایم.

وی اضافه کرد:در استان مرکزی در ۶ ماه اول سال گذشته نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان منابع داشتیم و اکنون در ۶ اول امسال بالای ۲۳ میلیارد تومان منابع داشتیم و پیش بینی براین است که در ۶ ماه دوم هم بیشتر از این شود.

افزایش ۵۰ درصدی درآمد‌های استان مرکزی در ۶ ماهه اول امسال

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی ادامه داد: با این حساب در مجموع درآمد‌های ۶ ماهه استان مرکزی نسبت به ۶ ماهه اول سال قبل بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از منابع کمک به محرومین در کمیته امداد امام خمینی (ره) زکات است اظهار کرد: در حوزه زکات بعداز اراک و ساوه خمین یکی از شهرستان‌های فعال است که بیش از ۷۰۰ میلیون تومان زکات را به همشهریان خودشان در شهرستان خمین کمک کردند.

رضایی نماینده مردم خمین هم ضمن تشکر از مسئولین کمیته امداد استان مرکزی گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک به محرومین را سرلوحه کار خود قرار داده و در قدم بعدی ایجاد اشتغال برای مددجویان باید در اولویت این سازمان مردمی باشد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.