دستگیری بیش از ده هزار متهم در خراسان شمالی

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: امسال با اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی ۱۰ هزار و ۳۳۵ متهم در استان دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد ،  سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه در اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰ هزار و ۳۳۵ متهم در استان دستگیر شدند، گفت: با تلاش‌های شبانه روزی کارکنان انتظامی استان از ابتدای امسال تاکنون ۴۳ هزار و ۹۴۹ فقره پرونده تشکیل و به مراجع قضائی استان ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه برقراری امنیت و تلاش برای پیشگیری از جرم یکی از وظایف ذاتی ناجا است ، افزود: هر چقدر در راستای برقراری امنیت و آرامش در جامعه تلاش کنیم قطعا میزان رضایت مندی مردم نیز از عملکرد این مجموعه بیشتر می‌شود.

سردار مظاهری اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با مخلان نظم و امنیت را از جمله اقداماتی دانست که به صورت مستمر در دستور کار فرماندهی قرار دارد.

وی افزود: سرقت‌های مسلحانه و خشن در استان با تلاش شبانه روزی کارکنان به صفر رسیده و امروز هیچ گونه دغدغه‌ای در بحث مشکلات امنیتی در استان نداریم.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی درادامه تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات اطلاعاتی توسط پلیس استان را لازم و ضروری دانست و بر لزوم توجه به این موضوعات در یگان‌های انتظامی استان تاکید کرد.

انتهای پیام/ ب

تشکیل بیش از ۴۳ هزار فقره پرونده قضائی در فرمانده انتظامی خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.