برگزاری جلسه مدیران مقطع ابتدایی در ایذه

مدیر آموزش و پرورش ایذه از برگزاری جلسه مدیران مقطع ابتدایی با موضوع طرح تدبیر و دانش آموزان لازم التوجه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  فرهنگ محمودی، مدیر آموزش و پرورش ایذه بیان داشت: این جلسه که با هدف کمک به رسیدن به اهداف آموزشی و پرورشی مدیران این مقطع، به دلیل پیش‌بینی کلیه فعالیت‌ها و چشم‌اندازهای موجود بر اساس طرح تدبیر، با حضور کارشناسان آموزش ابتدایی و مدیران این مقطع در سالن رودکی برگزار شد.

وی افزود: طرح تدبیر عنوان طرحی است که در سال‌های اخیر در رابطه با چگونگی تنظیم برنامه عمل به مدیران مدارس ابتدایی ابلاغ شده، تا قبل از ابلاغ این طرح به مدیران مقطع دبستان، نگارش و تنظیم برنامه عمل و تقویم اجرایی براساس سلایق شخصی و محدودیت‌های زیاد انجام می‌گرفت.

محمودی عنوان کرد: طرح تدبیر مدارس ابتدایی کمک بسیار زیادی به رسیدن به اهداف آموزشی و پرورشی مدیران این مقطع کرد در واقع مدیران مدارس ابتدایی به دلیل پیش‌بینی کلیه فعالیت‌ها و چشم‌اندازهای موجود و اختصاص امتیاز به هر یک از محورها در فرم خام طرح تدبیر خود را ملزم به رعایت تک تک بندها می‌کند.

مدیر آموزش و پرورش ایذه گفت: با رعایت همه جانبه و تنظیم و اجرای تمام و کمال طرح تدبیر در مدارس ابتدایی علاوه بر کسب نمره و امتیاز کامل ارزشیابی دانش آموزان نیز از سطح علمی و آموزشی و همچنین تربیتی و پرورشی بالاتری برخوردار خواهند بود.

انتهای پیام/م

مدیران مدارس در ایذه جلسه تشکیل دادند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار