رقابت های کشتی آزاد زیر ۲۳ قهرمانی جهان؛

صادقی،قاسم پور و شهبازی به نیمه نهایی رسیدند/ طاهری کشتی بُرده را باخت

ایمان صادقی،کامران قاسم پور و حسین شهبازی به دیدار نیمه نهایی رقابت های 5 وزن دوم کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان رسیدند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،روز دوم رقابت های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان در اوزان 61، 74، 86، 92 و 130 در بخارست رومانی آغاز شد و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

بر همین اساس در وزن 61 کیلوگرم، ایمان صادقی در دور نخست مقابل بایرجان توربک از قزاقستان با نتیجه 4 بر 4 پیروز شد.وی در دور دوم نیز با نتیجه 5 بر صفر ارطغرل قهوه چی از ترکیه را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی رسید.وی در این مرحله با نتیجه نزدیک 5 بر 3 مقابل جئورجیو پیلیدیس از یونان پیروز شد و به نیمه نهایی رسید.وی در این مرحله با سان فاوز از آمریکا کشتی می گیرد.

در وزن 74 کیلوگرم نوید زنگنه پس از استراحت در دور اول در دور دوم برابر ماکسیم واسیلی اوگلو از رومانی با نتیجه 4 بر 3(ضربه فنی)مغلوب شد تا در صورت راهیابی این آزادکار به دیدار فینال بتواند در گروه شانس مجدد برای کسب مدال برنز به کار خود ادامه دهد.

در وزن 86 کیلوگرم کامران قاسم پور پس از استراحت در دور اول در دور دوم لارس چافلی از آلمان را 10 بر صفر مغلوب کرد.وی در دور سوم  عارف اوزن از ترکیه را 10 بر صفر شکست داد و راهی دیدار نیمه نهایی شد.قاسم پور در این مرحله به مصاف گانخویاگ گانباتار از مغولستان می رود.

در وزن 92 کیلوگرم حسین شهبازی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل ایلجا ماتوهان از آلمان 10 بر صفر به برتری رسید.وی در دور بعدی مقابل  ایشیگورو از ژاپن 2 بر یک به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.شهبازی در این مرحله مقابل اصلان بک سوتیف از روسیه کشتی می گیرد.

در وزن 125 کیلوگرم امین طاهری در دور اول با نتیجه 7 بر صفر مقابل گئورگی نوگایف از اسلواکی پیروز شد.وی در دوم دوم مقابل سعید گامیدوف از روسیه در حالی که تا ثانیه های پایانی 2 بر یک پیش بود در نهایت خاک شد و با نتیجه 3 بر 2 نتیجه را واگذار کرد.طاهری در صورت راهیابی آزادکار روس به دیدار فینال می تواند در گروه شانس مجدد برای کسب مدال برنز مبارزه کند.

گفتنی است در رقابت های 5 وزن نخست مرتضی قیاسی و علی شعبانی به دیدار رده بندی اوزان 65 و 97 کیلوگرم رسیدند که امشب (شنبه) به مصاف حریفان خود خواهند رفت.علی رضا سرلک،نیما اشفاقی و مجتبی اصغری نیز در وزن های 57، 70 و 79 کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفتند.


بیشتر بخوانید:

قیاسی و شعبانی در رده بندی/اشفاقی و اصغری حذف شدند؛30 وزن،صفر فینالیست

عنوان ششمی ایران در کشتی فرنگی امید های جهان/گرجستان قهرمان شد


انتهای پیام/

3 آزادکار امید ایران یک قدم دیگر تا فینال کشتی زیر 23 سال جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار