امیر محمد اژدری حین اعزام به اردوی جهادی در مناطق محروم آسمانی شد

" امیرمحمد اژدری"، از جهادگران و عضو شورای مرکزی قرارگاه امام رضا (ع)، در حین انجام ماموریت جهادی طی حادثه‌ای به ملکوت اعلی پیوست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،عصر روز گذشته، جمعه ۲۵ آبان ماه ۹۷ اتومبیل چند تن از مسئولان عضو شورای قرارگاه امام رضا (ع) که از تهران عازم مناطق محروم جنوب کشور بودند، در جاده عسلویه-پارسیان دچار سانحه شد. اعضای جهادی این قرارگاه به منظور سرکشی به گروه‌های جهادی و شناسایی مناطق محروم جنوب کشور، عازم این مناطق بودند که طی سانحه رانندگی در استان هرمزگان، امیر محمد اژدری درگذشت و مهدی مسکنی، دبیر قرارگاه نیز مصدوم شد.

امیر محمد اژدری ۲۵ ساله و ساکن تهران بود. او که از فعالین گروه‌های جهادی در این سال‌ها به شمار می‌رفت، بیش از هفت سال به جهاد در مناطق محروم کشور مشغول بود. مسئولیت گروه پزشکی و درمانی امام رضا (ع)، مسئولیت گروه عمرانی امام رضا (ع) و عضو شورای مرکزی قرارگاه امام رضا (ع) بود. اژدری در اکثر استان‌های کشور از جمله لرستان، خوزستان، خراسان، کرمانشاه، ایلام و ... سابقه انجام فعالیت‌های جهادی داشت. او سال گذشته در حادثه زلزله کرمانشاه از پیش‌قدمان جهادی برای کمک به مردم زلزله زده بود.
همچنین مراسم تشییع پیکر پاک جهادگر "امیرمحمد اژدری" فردا ساعت ٩صبح در حسینیه شماره ٢ جماران برگزار و در امام زاده اسماعیل علیه السلام به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام/ی

شهادت جهادگر

برچسب ها: شهدا ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محدثه ام
۰۷:۳۷ ۲۵ آبان ۱۴۰۱
سالگرد شهادت مبارک
دعاکن برامون بتونیم راهتو ادامه بدیم :)
Germany
هم مسیر
۱۶:۵۴ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
سالگرد شهادت مبارک
۲سال شده که نیستی
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۸:۴۹ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
روحت شاد کاش بودی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸
دوست دارم مثل تو زندگی کنم امیر محمد 25 ساله
مرد بزرگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
خوش به سعادتش کاش مسئولین ما این افراد را الگوی خود قرار میدادند او از یاوران واقعی امام بود .با این سن کم چقدر مفید بود برای اسلام و انقلاب و مردم .شهادت گوارای وجودش که غیر از شهادت لایق او نبود واقعا لیاقت شهادت را داشت انشاالله دست ما را هم بگیرد ودعا گوی ما و جوانان ما باشد که مثل خودش عاقبت بخیر بشیم. امین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
خدا رحمتش کند کاش برای ما هم دعا کند تا مانند او عاقبت به خیر شویم