ایمن سازی محور‌های درون شهری گرگان

ایمن سازی محور‌های درون شهری گرگان در دستور کار شهرداری قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، محمد ابراهیم جرجانی نایب رئیس شورای شهر گرگان در یکصدو دومین جلسه علنی شورای شهر گرگان که با حضور اعضای شورای شهر برگزارشد،گفت: تصادفات منجر به فوت در شهر گرگان با وجود دور بر گردن‌های نا امن در محور‌ها زیاد است.

وی افزود: ایرادات کمربندی گرگان مرتفع شد، اما در بلوار‌های جرجان و الغدیر و چندین محور دیگر نقاط حادثه خیز وجود دارد و شهرداری باید در اولویت کاری خود در سریعترین زمان نسبت به ایمن کردن دور برگردان‌های محور‌ها به صورت یوترن اقدام کند.

وی گفت: ایمن سازی محور‌ها طرح بسیار خوبی است که با هماهنگی در شهرداری عملیاتی می‌شود.

گرزین عضو شورای شهر گرگان نیز در این جلسه گفت: با توجه به اینکه نقاط حادثه خیز در شهر وجود دارد شهرداری باید تمامی نقاط حادثه خیز را مشخص کند تا شورای شهر اعتبارات لازم را برای اجرای ایمن سازی این محور‌ها اختصاص دهد.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح، در محور‌های شهر گرگان امنیت شهروندان تامین می‌شوند.

گرزین با اشاره به محور نهار خوران گفت:با ایجاد سرعتگیر‌ها در این محور سرعت خودرو‌ها کاهش می‌یابد و از بروز تصادف جلوگیری می‌شود.


فائزه عبدالهی عضو شورای شهرر گرگان همچنین در این جلسه گفت:در میدان بسیج در محدوده بیمارستان حکیم جرجانی گرگان گردش‌های خودرو‌ها بسیار حادثه ساز است.

عبدالهی گفت: محور کمربندی باید به عنوان محوری درون شهری مورد بهره برداری قرار گیرد، اما در حال حاضر از آن به عنوان محور برون شهری استفاده می‌شود و از این رو بسیار حادثه خیز است و متاسفانه تصادفات منجر به فوت زیادی در این محور رخ داد.


وی گفت: قبل از اینکه ساخت و ساز در سطح شهر ایجاد شود شهرداری باید مسیر‌های پر خطر را اصلاح کند.

وی در پایان گفت: در شهرداری باید حفظ جان مردم در اولویت قرار گیرد و نقاط پرخطر محور‌ها باید ایمن شو‌د.


انتهای پیام /ع

 
 

محور‌های شهر گرگان ایمن می‌شوند

برچسب ها: شورای شهر ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار