تقدیر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار از مدیران و کارشناسان این حوزه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در آخرین روز کاری خود و در جلسه‌ای که به منظور خداحافظی برگزار شد، از زحمات مدیران و کارشناسان این حوزه تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ، و به نقل از سایت  استانداری گلستان ، علی اصغر طهماسبی در این نشست صمیمی، گفت: کار کردن در حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری جهاد است و کارشناسان و کارکنان این حوزه از پاک ترین، خدوم‌ترین و مظلوم‌ترین کارکنان دولت به شمار می‌روند.

وی اضافه کرد: در این مدتی که افتخار خدمت به مردم شریف استان گلستان را در معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری داشتم، در کنار مدیران کل، معاونین و کارشناسان این حوزه روز‌های بسیار خوبی را سپری کردم و از آن‌ها چیز‌های زیادی آموختم.

طهماسبی تصریح کرد: سختی‌ها و گرفتاری‌ها را در کنار هم تجربه کرده و پشت سر نهادیم و با همت و پشتکاری که از خود نشان دادید، در بسیاری از حوزه‌ها از جمله برگزاری انتخابات، رتبه اول کشوری را کسب نمودیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یادآور شد: تهیه سند جامع امنیتی استان، تهیه و تدوین سند پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی که برای اولین بار در کشور تهیه شد، تهیه و تدوین اطلس و شناسنامه سیاسی، امنیتی در تمام شهرستانها، از مهمترین کار‌هایی بود که طی ۵ ساله گذشته با همت کارشناسان و مدیران حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی به سرانجام رسید.
وی در ادامه؛ تهیه بانک اطلاعاتی حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی را از ماندگارترین کار‌های این حوزه، عنوان نمود.

طهماسبی همچنین، تهیه سند جامع تمامی حوزه‌های ذیل معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی، افزایش ۳۰۰ درصدی سازمان‌های مردم نهاد، ایجاد حریم امنیتی مرز و ساماندهی سواحل را از دیگر کار‌های ارزشمند حوزه سیاسی امنیتی و اجتماعی عنوان کرد.

در پایان نیز با اهدای لوح یاد بودی با امضای مدیران کل حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی، از زحمات ۵ ساله علی اصغر طهماسبی تقدیر شد.

طهماسبی پس از پایان این جلسه با حضور در واحد‌های مختلف استانداری از همکاران خود خداحافظی کرد.
 
انتهای پیام/م
 

صحبت های طهماسبی در آخرین روز کاری خود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.