دستیار صوتی گوگل به اپلیکیشن ساعت اندروید اضافه می‌شود

گوگل در راه توسعه دستیار صوتی خود، اقداماتی را انجام داده تا این دستیار جزوی از ساعت اندروید باشد.

دستیار صوتی گوگل به اپلیکیشن ساعت اندروید اضافه می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی پیش بود که یاهو ساعت زنگ‌داری را معرفی کرد که به نام قابلیت WakingNews شناخته می‌شد یعنی زمان بیدار شدن کاربر، تیترهای مهم روز برای وی به جای زنگ هشدار خوانده می‌شود. افرادی که این ساعت را تنظیم می‌کنند، می‌توانند منابع متفاوتی را برای ساعت خود انتخاب کنند و چندین صدا هم برای خواننده تیترهای روز وجود دارد که کاربر می‌تواند از بین آن‌ها انتخاب کند. حالا به نظر می‌رسد گوگل روتین دستیار صوتی خود را به اپلیکیشن ساعت خود اضافه کرده است. این قابلیت دستیار صوتی گوگل اجازه خواهد داد تا دستیار گوگل پس از خاموش کردن هشدار ساعت، لوازم خانگی هوشمند داخل خانه را روشن یا خاموش و ترموستات خانه را تنظیم کند.

علاوه بر این زمانی که هشدار ساعت از کار می‌افتد، کاربر می‌تواند پیش‌بینی هواشناسی را به طور کامل بشنود، از ترافیک آگاه شود و تیترهای داغ روز را از طریق دستیار گوگل بشنود. کاربران می‌توانند برای داشتن آخرین اخبار روز از میان منابعی از جمله CNN، CNBC یا ESPN استفاده کنند. تمام کاری که یک کاربر برای فعال کردن روتین دستیار گوگل باید انجام دهد این است که باید وارد تنظیمات هشدار زنگ شود و آنجا گزینه «Google Assistant Routine» را انتخاب کند و پس از آن هم کارهای روزمره را به دستیار گوگل بدهد. زمانی که یک کاربر موضوع خاصی را انتخاب می‌کند، باید روی تنظیمات آن برود تا گزینه‌های ممکن را مشاهده کند.

در نظر داشته باشید که این قابلیت فقط از طریق اپلیکیشن Google Clock یا همان ساعت گوگل در دسترس قرار می‌گیرد. ساعت گوگل روی بسیاری از گوشی‌های هوشمند به صورت پیش فرض نصب شده و از طریق پلی استور قابل دریافت است. در حالی که اپلیکیشن یاهو می‌تواند کاربر را با صدای اخبار از خواب بیدار کند، قابلیت جدید گوگل مطمئن خواهد شد که کاربر با صدای موسیقی اصلی هشدار از خواب بیدار می‌شود و سپس آغاز به خواندن اخبار جهان می‌کند.

دستیار صوتی گوگل به اپلیکیشن ساعت اندروید اضافه می‌شود


بیشتر بخوانید: مشخصات میان رده گوگل، Pixel 3 Lite لو رفت


انتهای پیام/

دستیار صوتی گوگل روی ساعت اندروید اجرا خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار