تغییر لحن رئیس‌جمهور آمریکا پس از بازدید از جنگل‌های سوخته کالیفرنیا+ تصاویر

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز گذشته از مناطق شمالی کالیفرنیا که دچار آتش‌سوزی‌های گسترده است، بازدید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری فرانس بیست و چهار، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا پس از بازدید از مناطق شمالی کالیفرنیا و با دیدن گستردگی آتش‌سوزی‌ها در این منطقه که بیشتر جنگل‌های آن در کنترل دولت فدرال آمریکا است، با تغییر لحن انتقادی خود در قبال مسئولان این ایالت، قول داد تدابیر جدیدی برای پیشگیری از این آتش سوزی‌ها اتخاذ شود.

شبکه خبری فرانس بیست و چهار گزارش داد: دونالد ترامپ روز شنبه در بازدید از شهر کوچک پارادایس در ایالت کالیفرنیا که به طور کامل طعمه آتش‌سوزی‌های اخیر این ایالت شده است تاسف عمیق خود را ابراز کرد. در این آتش سوزی‌ها 60 هزار هکتار از اراضی کالیفرنیا طعمه حریق شد و از سرنوشت 1300 تن از ساکنان منطقه خبری در دست نیست.

تغییر لحن رئیس‌جمهور آمریکا پس از بازدید از جنگل‌های دچار حریق کالیفرنیا+ تصاویر

به گفته خبرنگار این شبکه، دونالد ترامپ بالاخره 9 روز پس از شروع آتش‌سوزی‌های شمال کالیفرنیا وارد منطقه «بیوت» شد. این منطقه به علت آتش سوزی‌های اخیر کاملا ویران شده است. رئیس جمهور آمریکا با دیدن گستردگی خسارات ناشی از این آتش سوزی، در کالیفرنیا وضعیت فاجعه بزرگ اعلام کرد و گفت: «کسی فکر نمی کرد اینجا چنین اتفاقی افتاده باشد، کاری که در حال حاضر می توانیم انجام دهیم معالجه زخمی‌ها و پیدا کردن افراد ناپدید شده است، هنوز مناطقی هستند که امکان دسترسی به آنها وجود ندارد ما اینجا انسانهایی دیدیم که به صورتی باورنکردنی فعالیت می‌کنند».

تغییر لحن رئیس‌جمهور آمریکا پس از بازدید از جنگل‌های دچار حریق کالیفرنیا+ تصاویر

دونالد ترامپ پیش از این بازدید، از مدیریت بد مقامات کالیفرنیا در این آتش سوزی جنگلهای شمال کالیفرنیا به شدت انتقاد کرده بود اما در واقع بیشتر این جنگل‌ها در کنترل دولت فدرال است. رئیس جمهور آمریکا پس از این بازدید لحن خود را عوض کرد و قول داد برای پیشگیری از آتش سوزی تدابیر جدیدی اتخاذ شود.


بیشتر بخوانید: فرماندار کالیفرنیا: تمرکز ما بر آتش‌سوزی است، نه توییت‌های جاهلانه ترامپ!


ترامپ گفت: ما به زودی جنگل‌هایی امن تر خواهیم داشت چون نمی توانیم هر سال شاهد این ماجراها باشیم، برعهده ماست که جنگل‌ها را امن تر کنیم و این کاری است که در حال انجام آن هستیم».

در حال حاضر عملیات اصلی تجسس در شهر پارادایس در حال اجرا است . این شهر تقریبا از نقشه محو شده است. حال آتش نشانان بسیج شده اند تا به مقابله با آتش سوزی‌های جدیدی در جنوب کالیفرنیا بروند و هم اکنون درحال تخلیه دو هزار تن از ساکنان این منطقه هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۷
واقعا در مقابل قدرت خدا همه ابر قدرتها هیچ کاره اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۷ آبان ۱۳۹۷
خوشحال نیستم از این فاجعه
ولی وقتی قومی به ظلم بر مردم مظلوم ساکت یا راضی شدند نتیجه اش می شود این، اینهمه بمب بر سر مظلومان یمن و کشتار در میانمار و سکوت مردم باعث می شود خدا اینگونه عذابهایی را بفرستد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۷
آخه چه ربطی داشت؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۲۷ آبان ۱۳۹۷
کاملا ربط داشت
آخرین اخبار