توزیع ۵ هزار جلد کتاب در بین کانون‌های مساجد دره شهر و دهلران

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از توزیع بیش از ۵ هزار جلد کتاب در بین کانون‌های فرهنگی و هنری شهرستان‌های دره شهر و دهلران خبر داد.

توزیع ۵ هزار جلد کتاب در بین کانون‌های مساجد دره شهر و دهلران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛حجت‌الاسلام علی چراغی پور مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: این کتاب‌ها به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی توزیع‌شده است.

وی بابیان اینکه یکی از برنامه‌های اصلی هفته کتاب در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اهدا و توزیع کتاب در بین کانون‌هاست، تاکید کرد: در طول این هفته، کتاب‌های مختلف دینی، فرهنگی، اجتماعی و مذهبی در بین کتابخانه‌های عمومی و باز کانون‌های فرهنگی و هنری استان توزیع می‌شود.

چراغی پور با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع در هفته کتاب و کتاب‌خوانی در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان، ابراز کرد: در این هفته بیش از 20 عنوان برنامه در راستای توجه بیشتر اقشار مختلف و به‌ویژه نسل جوان به کتاب و افزایش سطح مطالعه اجرا می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، یادآور شد: در حال حاضر 295 کانون فرهنگی و هنری در سطح مناطق مختلف شهری و روستایی استان ایلام فعالیت دارند که از این تعداد 109 کانون شهر و 186 کانون در مناطق روستایی فعال است.

چراغی پور افزود: یکی از سیاست‌های اصلی ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، توجه به کتاب و کتاب‌خوانی و گسترش فرهنگی مطالعه در بین نسل جوان است و در این راستا حمایت از کتابخانه‌های عمومی کانون‌های مساجد را در دستور کار خود قرار داده است.

 

انتهای پیام/ه

توزیع کتاب در استان ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.