شرکت سونی اپلیکیشن استریم ویدئوی خود را منتشر کرد

کمپانی سونی اپلیکیشن استریم ویدئویی را ارائه کرده است که با استفاده از آن دو نفر به طور همزمان می‌توانند یک ویدئو را ببینند و با هم چت کنند.

شرکت سونی اپلیکیشن استریم ویدئوی خود را منتشر کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سونی به تازگی نسخه بتای اپلیکیشن جدید PlayJ خود را منتشر کرده است. این اپلیکیشن از پلی استور گوگل، مارکت اختصاصی گوگل برای خرید و دانلود رایگان اپلیکیشن در دسترس است. با این اپلیکیشن، کاربران می‌توانند تجربه بازی کردن خود را با تماس گرفتن با دوستان خود، روی گوشی‌هایشان به اشتراک بگذارد. یعنی کاربر روی گوشی یا تبلت خود بازی می‌کند و دوست او آن را تماشا می‌کند. کاربران همچنین می‌توانند به دوستان خود اجازه دهند تا تجربه دیدن یک فیلم استریم شده در یوتیوب یا برنامه تلویزیونی را با هم تجربه کنند. در حقیقت، با اپلیکیشن PlayJ، کاربران می‌توانند هر اپلیکیشنی را که در ذهن دارند، به اشتراک بگذارند.

این اپلیکیشن می‌تواند روی هر گوشی اندرویدی که دارای سیستم عامل اندروید 5 آبنبات چوبی یا بالاتر است، نصب شود و نصب آن برای گوشی‌های هوشمند برند Xperia بدون محدودیت است. زمانی که کاربران این برنامه را دانلود کنند و از طریق حساب کاربری خود در گوگل یا فیس‌بوک وارد آن شوند، می‌توانند یک بازی را انتخاب و دوستشان را دعوت کنند تا صفحه را با آن کاربر به اشتراک بگذارد. وقتی دوست کاربر دعوت او را قبول کند، تصویر دوستش در یک پنجره کوچک نشان داده می‌شود و از این طریق، این دو نفر می‌توانند با هم چت کنند.

در حال حاضر کمپانی سونی این اپلیکیشن را فقط برای گوشی‌های اندرویدی عرضه کرده است. به نظر می‌رسد با توجه به فراگیر شدن ارتباطات، سونی به فکر این افتاده است تا افراد را با این اپلیکیشن در تجربه‌های یکدیگر هم شریک کند. بدین ترتیب انتظار می‌رود که PlayJ در آینده‌ای نزدیک تبدیل به اپلیکیشنی پرطرفدار شود که گروه دوستان با توجه به پیشرفت بازی‌های موبایلی، از آن استفاده می‌کنند.

بار دیگر باید خاطرنشان کرد که این برنامه فعلا در فاز بتا است و این یعنی هنوز این برنامه به ثبات نرسیده است و ممکن است چند باگ در برنامه وجود داشته باشد که سونی مجبور است آن‌ها را به طور کامل رفع کند تا پس از آن نسخه نهایی اپلیکیشن را منتشر کند.

در ادامه می‌توانید تصاویری از محیط برنامه را از نظر بگذرانید.

شرکت سونی اپلیکیشن استریم ویدئوی خود را منتشر کرد


بیشتر بخوانید: نامزدهای جایزه بهترین بازی سال 2018 اعلام شدند +تصاویر


انتهای پیام/

اپلیکیشن استریم ویدئوی سونی منتشر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار