ترامپ: نمی‌خواهم به نوار صوتی مربوط به زجر کشیدن خاشقجی گوش کنم

رئیس‌جمهور آمریکا گفت نمی‌خواهد به نوار صوتی مربوط به زجر کشیدن روزنامه‌نگار مخالف عربستانی در هنگام قتل او در سفارت کنسولگری عربستان در استانبول گوش کند.

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانس پرس، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در گفتگو با شبکه فاکس‌نیوز گفت: نمی‌خواهم به نوار صوتی مربوط به زجر کشیدن جمال خاشقجی گوش کنم.

او در این‌باره گفت: «در مورد این ماجرا توضیحات کاملی به من ارائه شد و دلیلی وجود ندارد که بخواهم خودم آن نوار را گوش بدهم. در واقع من سوال کردم آیا من باید به این نوار گوش کنم و آن‌ها هم گفتند لزومی ندارد. این اتفاق خیلی وحشتناک و شنیع بود.»

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه حمایت‌های خود محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی، که بنا بر اعلام منابع خبری شخصا دستور قتل روزنامه‌نگار مخالف عربستانی را صادر کرده است، نیز گفت: «ولیعهد سعودی بار‌ها به من گفته است نقشی در قتل خاشقجی نداشته و آخرین باری که به من این را گفت، چند روز پیش بود.»

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، نوزدهم اکتبر گفت آنکارا نوار‌های صوتی مربوط به لحظه قتل روزنامه‌نگار عربستانی در استانبول را در اختیار عربستان، آمریکا، آلمان، فرانسه و انگلیس قرار داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یا منتقم
۱۹:۲۹ ۲۸ آبان ۱۳۹۷
این روحیه لطیف چرا فریاد ناله حانسوز کودکان مظلوم یمن آزارش نمی دهد ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۲۸ آبان ۱۳۹۷
چطورناله های اینهمه انسان را که با سیاستهای خبیث امثال ترامپ در دنیا بلند است میتوان نشنید و نادیده گرفت تمام دنیا شده فایل صوتی که ترامپ نه میخاد و نمیتونه گوش بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۲۷ آبان ۱۳۹۷
آخی چقدر روحیه ترامپ لطیفه!
آخرین اخبار