افتتاح نمایشگاه کتاب با شعار "حال خوش خواندن" در هویزه

نمایشگاه کتاب "حال خوش خواندن" با بیش از 2 هزار عنوان کتاب در کتابخانه عمومی رضوی هویزه افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نمایشگاه کتاب "حال خوش خواندن" با بیش از 2 هزار عنوان کتاب و با 40 درصد تخفیف با حضور سید قاسم موسوی، معاونت فرمانداری شهرستان هویزه، ساعدی، رییس حوزه علمیه شهرستان، سعیداوی معاونت آموزش و پرورش هویزه، سرگرد لرکی، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان رحیم سیاحی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران هویزه میثم ساکی، رییس اداره تبلیغات اسلامی و دیگر مسئولان محلی در کتابخانه رضوی این شهرستان افتتاح گردید.

افتتاح نمایشگاه کتاب با شعار

در ابتدای افتتاح این نمایشگاه نبی فالحی، رییس اداره کتابخانه های عمومی هویزه ضمن عرض خیر مقدم و تبریک هفته کتاب به کلیه حاضرین، گزارشی از فعالیت های کتابخانه های این شهرستان در این هفته ارائه کرد.

وی گفت: این نمایشگاه در موضوعات مختلفی از قبیل؛ روان شناسی، علوم اجتماعی، ورزش، ادبیات، پزشکی،کودک و غیره همه روزه از ساعت 8 لغایت 18 برای بازدید عموم دایر است.

فالحی بیان داشت: این فرصتی است تا مردم و بخصوص دانش آموزان منابع مورد نیار خود را از این نمایشگاه تهیه کنند، لذا آموزش و پرورش باید دانش آموزان خود را به کتابخانه به منظور بازدید از نمایشگاه و خرید کتب مورد نیاز اعزام نماید.

افتتاح نمایشگاه کتاب با شعار

در ادامه سید قاسم موسوی، معاونت فرمانداری هویزه خواستار توجه بیشتر به کتابخانه ها بخصوص در تهیه و به روز نمودن منابع موردنیاز مراجعان شد و بر رونق عادت دادن کودکان به مطالعه تاکید کرد.

وی اظهار کرد: اگر کودکان را درسنین کودکی به مطالعه عادت دهیم دیگر در سنین بالاتر، مطالعه و کتاب را ترک نخواهند کرد و با کتاب انس می گیرند، پس لازم است آموزش و پرورش با همکاری نهاد کتابخانه ها این بستر را برای کودکان آماده کنند تا کودکان بتوانند با آرامش کامل و بدون هیچ دغدغه ای به مطالعه خود بپردازند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم تمام مسئولان ضمن بازدید از بخش های مختلف کتابخانه و بخصوص بخش کودک ، عضو کتابخانه شدند.

انتهای پیام/گ

نمایشگاه کتاب در اهواز افتتاح شد

برچسب ها: هفته کتاب ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار