امام جمعه شهرستان مهریز مطرح کرد؛

برگزاری کلاس های سبک زندگی فرصتی برای خود شناسی است

امام جمعه شهرستان مهریز گفت: انسان باید تمام اعمال و رفتار‌های خود را تجزیه و تحلیل کند و نیاز‌های درونی خویشتن را بشناسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت السلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه شهرستان مهریز در مراسم افتتاح کلاس سبک زندگی به رنگ خدا در شهر ستان مهریز گفت: انسان باید تمام اعمال و رفتار‌های خود را تجزیه و تحلیل کند و نیاز‌های درونی خویشتن را بشناسد.

حجت السلام محی الدینی افزود : اعمال درونی ،رفتار و منشی که باعث بالا بردن کارآیی و کفایت شخصیت می‌شود را تقویت کنید.

 امام جمعه  مهریز ادامه داد: کلاس‌های سبک زندگی به رنگ خدا این فرصت را برای افراد ایجاد می‌کند که پلیدی‌ها وزشتی‌ها را از خود دور و باعث تعالی روح و روان آدمی شود.

محمد صادقیان مسؤل برگزاری کلاس‌های سبک زندگی به رنگ خدا نیز در این مراسم گفت: طرح زندگی به رنگ خدا در جوار آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه با هدف آموزش مهارت‌های زندگی در سه گرایش مهارت‌های زندگی با رویکرد مهارت‌های فردی، مهارت‌های ازدواج و خانواده و فرزندپروری برگزار می‌شود.

صادقیان با توجه به اینکه بانوان در همه عرصه‌ها پیش قدم هستند ادامه داد: این طرح ویژه بانوان است و در صورت موفقیت این طرح برای آقایان نیز در سال‌های آتی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این دوره آموزشی  برای بانوان ۲۰ تا ۵۰ ساله در شهرستان مهریز تا نیمه اردیبهشت سال ۱۳۹۸ برگزار است.

مسؤل برگزاری کلاس‌های سبک زندگی گفت: بانوان پس از قبولی در کلاس‌ها دوره‌های آموزشی مربیان را در تاریخ پانزدهم تیرماه در ۶ دوره یک‌هفته‌ای در استان قم برگزار می‌شود شرکت می‌کنند و در صورت کسب حد نصاب امتیاز آزمون به عنوان مربی معرفی می‌شوند.

لازم به ذکراست: این کلاس‌ها با همکاری کمیته امداد امام خمینی و اداره بهزیستی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ی

آموزش مهارت‌های زندگی در کلاس های سبک زندگی

برچسب ها: خانواده ، ازدواج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.