کشف وتوقیف ۲ محموله بزرگ قاچاق در ساوه

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف وتوقیف ۲ محموله بزرگ قاچاق در ساوه خبر داد.

کشف وتوقیف ۲ محموله بزرگ قاچاق در ساوهبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی از توقیف دو محموله لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم خرازی قاچاق به ارزش حدود ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

سردار عزیزی با بیان جزئیات این عملیات افزود: در تداوم طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا، روز گذشته مأموران پلیس آگاهی شهرستان ساوه درتحقیقاتی از عبور ۲ محموله کالای قاچاق از محور‌های مواصلاتی این شهرستان با خبرشدند و بلافاصله برنامه ریزی عملیاتی برای توقیف این خودرو‌ها آغاز شدوعملیات پلیس در توقیف خودرو‌های حامل کالای قاچاق به اجرا درآمد.

وی اضافه کرد: با توقف خودرو‌ها و در بازرسی انجام شده از آنان، ۹۱۲ کارتن انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و ۶۳۵ کارتن انواع لوازم خرازی قاچاق به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال کشف شد.

معرفی ۲ فرد دستگیر شده همراه با پرونده به دستگاه قضائی

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: ۲ فرد دستگیر شده در این عملیات به علت عدم ارائه هرگونه مدارک گمرکی با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شدند.

وی از مردم خواست درصورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز از جمله قاچاق وتوزیع کالا‌های ممنوعه توسط افراد فرصت طلب و سودجو، موضوع را ازطریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تادراسرع وقت با قاچاقچیان و ضربه زنندگان به تولید ملی، برخورد قاطع و قانونی صورت پذیرد.

سردار عزیزی بیان کرد: قاچاق کالا با ایجاد و تشدید رویه‌های اقتصادی، مغایر با اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی است و از این رو نیروی انتظامی در اجرای سیاست‌های راهبردی خود، مبارزه با قاچاق کالا را به عنوان یکی از شیوه‌ها و ابزار‌های اثرگذار در تحقق اقتصاد مقاومتی به جدیت دنبال می‌کند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.