ماجرای محرومیت غیابی یک ورزشکار/ دریافت هزینه اعزام یک ملی پوش از ۲ منبع!

فدراسیون بولینگ و بیلیارد در اقدامی عجیب یک ملی پوش بانوی این رشته را به صورت غیابی محروم کرد.

ماجرای محرومیت غیابی یک ورزشکار/ دریافت هرینه اعزام یک ملی پوش از دو منبع!به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اکرم محمدی امینی ملی پوش بیلیارد کشورمان از سوی فدراسیون این رشته برای مدت نامشخصی محروم شده است و بدون اینکه جلسه کمیته انضباطی تشکیل شود این ورزشکار از حضور در رقابت‌های کشوری و جهانی محروم شد.

محمدی درباره این موضوع به خبرنگار ما گفت: در سال ۹۶ مصاحبه‌ای را انجام دادم و گفتم با هزینه شخصی در رقابت‌ها شرکت می‌کنم و بعد از آن بازرسی وزارت ورزش و جوانان با من تماس گرفت و اعلام کرد که هزینه‌ی مسابقات من به فدراسیون پرداخت شده است.

او ادامه داد: بعد از این اتفاق در سال جدید توانستم در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کنم و مشکلی از این بابت نداشتم چرا که فدراسیون درگیر انتخابات ریاست فدراسیون بود. اما پس از اینکه اسکندری مجدد به عنوان رئیس انتخاب شد، محرومیت ورزشکاران این رشته آغاز شد و پیش از من یکی از ورزشکاران زیر ۲۱ ساله آقایان بدون تشکیل کمیته انضباطی محروم شده و ۳ دوره مسابقات بازماند که با تعهد به فدراسیون توانست به دور مسابقات برگردد.

محمدی افزود: برای مسابقات کشوری و جهانی مصر و میانمار ثبت نام کردم و زمانی که برنامه رقابت‌های قهرمانی کشور آمد متوجه شدم که در بین نفرات شرکت کننده حضور ندارم و زمانی که به فدراسیون مراجعه کردم گفتند کمیته انضباطی در حال حاضر شما را از حضور در مسابقات محروم کرده است و همچنین برای حضور در مسابقات جهانی میانمار و مصر از طریق رئیس هیئت استان البرز و رئیس اداره کل استان البرز اقدام کردیم، اما جواب کتبی از سمت فدراسیون اعلام نشد.

او عنوان کرد: کمیته انضباطی تشکیل نشده است و من هم در این جلسه حضور نداشتم و روز شنبه به وزارت ورزش و جوانان که مراجعه کردم و گفتند این کار غیر قانونی است و فدراسیون باید کمیته انضباطی را تشکیل می‌داد و از وزارت نماینده‌ای هم شرکت می‌کرد که این اتفاق رخ نداده است.

محمدی در ادامه بیان کرد: من در این مدت 2 بار درخواست دادم که رئیس فدراسیون را ببینم و حتی نفراتی را هم واسطه کردم، اما موافقت نشد و گفتند در حال حاضر صلاح نیست که در این زمینه بررسی صورت گیرد.

او گفت: من با نایب رئیس بانوان صحبت کردم و اسداللهی در جواب به من گفت که صبور باشم و دلیل این اتفاق را مصاحبه و حضورم در بازرسی وزارت ورزش و جوانان بدون همانگی با فدراسیون اعلام کرد.

محمدی عنوان کرد: از طریق مسئولان وزارت ورزش و جوانان پیگیر این موضوع هستم چرا که من توانستم نخستین مدال آسیایی را در تاریخ بیلیارد ایران بدست آورم و ۱۱ مدال طلای قهرمانی کشور را در کارنامه خودم دارد و اینگونه رفتار از سوی فدراسیون شایسته من نیست و امیدوارم که هر چه سریعتر این مشکل حل شود تا ورزش حرفه‌ای من آسیب نبیند و زحماتی که من در این ٦ سال برای این رشته کشیده ام از بین نرود.

انتهای پیام/

اظهارات محمدی درباره محرومیتش از رقابت‌های جهانی و کشوری بیلیارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار