سرپرست استانداری قم عنوان کرد؛

اولویت استانداری قم تکریم ارباب رجوع است/وظیفه ما مدیران خدمت به مردم است

هاشمی گفت:صاحبان اصلی نظام اسلامی و بهترین سرمایه برای این نظام مردم هستند و اولویت استانداری قم تکریم ارباب رجوع است.

به گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سید محمد رضا هاشمی سرپرست استانداری قم ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به ویژگی‌های شهر قم گفت: این شهر سرآمد جهان اسلام و ام القرای جهان تشیع است، شهر قم خاستگاه انقلاب اسلامی و مراجع تقلید است و سالیانه 25 میلیون زائر به شهر قم می‌آیند.

سرپرست استانداری قم اضافه کرد: این استان دارای ظرفیت‌های بسیاری است و جا برای کار کردن در قم زیاد است، مهم ترین وظیفه ما مدیران در زمان کنونی خدمت به مردم است.

وی ادامه داد: 72 هزار دانشجو در مقاطع مختلف در دانشگاه‌های استان قم تحصیل می‌کنند، از 130 کشور جهان طلبه در حوزه علمیه قم داریم و استان قم به دلیل قرار گرفتن در شاهراه مواصلاتی 17 استان دارای اهمیت زیادی است.

هاشمی پرداختن به مشکلات روستاهای قم را ضروری دانست و بیان کرد: به مدیران کل استان قم تاکید کردم که آن‌ها تنها مدیر شهر قم نیستند و باید به دورترین روستاها در استان توجه کنند.

سرپرست استانداری قم یادآورشد: صاحبان اصلی نظام اسلامی و بهترین سرمایه برای این نظام مردم هستند و اولویت استانداری قم تکریم ارباب رجوع است.

وی ادامه داد: فرودگاه بستر توسعه را در استان قم فراهم می‌کند، جلسات هفتگی برای فعال کردن پروژه فرودگاه قم در استانداری قم برگزار می‌شود. در صورت تکمیل این فرودگاه، مشکلی برای تامین مسافر پروازها نخواهیم داشت، هم اکنون سالیانه سه میلیون زائر خارجی به این استان از کشورهای مختلف می‌آیند.

انتهای پیام/ح

مدیران بدانند تنها مدیر شهر قم نیستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار