صادرات کشور امروز در حال تحرک فوق‌العاده ای است

رئیس جمهور گفت:صادرات کشور امروز در حال تحرک فوق‌العاده ای است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،عصر امروز نشست صمیمی رئیس جمهور با نخبگان آذربایجان غربی برگزار شد.

حسن روحانی در این نشست گفت:مردم ما با سربلندی از این سختی ها عبور خواهند کرد، ما این قدرت را داریم که این تهدید های دشمن را که با تحریم ایجاد شده است به فرصت تبدیل کنیم.
 
وی ادامه داد: باوجود تمام سختی و فشار ها، دولت همچنان مصمم به آغاز پروژه های جدید و اتمام پروژه های قدیمی در عرصه های مختلف است.
 
 روحانی افزود:صادرات کشور امروز در حال تحرک فوق‌العاده ای است
 
وی افزود: امروز فرصت خوبی برای استان های مرزی ما به جهت صادرات خلق شده است، آذربایجان غربی با سه کشور که با آنها روابط بسیار خوبی داریم هم مرز است واین فرصت بی نظیری را برای این استان خلق کرده است.
 
 رئیس جمهور افزود:یکی از اصرارات رئیس جمهور عراق دردیدار روز شنبه مان ایجاد مناطق آزاد در مرز های مشترک مان بود.
 
وی ادامه داد: دولت چیزی از خود ندارد، منابع ما یا مالیات است، یا عوارض و یا نفت که همگی متعلق به مردم است و ما در کنار هم میتوانیم شاهد تحول و توسعه کشورمان باشیم.
 
وی گفت: یکی از مزیت ها و پتانسیل های این استان #گردشگری است که می‌تواند در زمینه های مختلف بسیار موثر باشد، باتوجه به جاذبه های فراوارن گردشگری این استان ما میتوانیم روی این موضوع بسیار مانور بدهیم.
 
 وی افزود:ما به تعهد مان نسبت به احیای دریاچه ارومیه پایبندیم، طبق آمار موجود اگر دولت یازدهم وارد عمل نمی شد در سال ۹۶ دریاچه ارومیه تبدیل به یک کویر خشک می شد، درست است به مرحله احیا نرسیده ایم ولی آن را تثبیت کرده ایم

در حال تکمیل/م

سفر رئیس جمهور به آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.