اجرای نمایش (آلیس در سرزمین عجایب) در ملایر

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از اجرای نمایش (آلیس در سرزمین عجایب) همزمان با جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان در ملایر خبر داد.

اجرای نمایش (آلیس در سرزمین عجایب) در ملایربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، غلامرضا جمالی‌زاده ، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایرافزود: بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار «کودک و حقوق اجتماعی و کودک و حقوق شهروندی» از 28 آبان تا چهارم آذرماه در همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های جنبی این جشنواره در شهرستان‌ها گفت: همزمان با برگزاری این جشنواره در شهرستان ملایر نیز چندین برنامه پیش‌بینی شده که طی برگزاری  جشنواره برای کودکان و نوجوانان این شهرستان اجرا خواهد شد.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از برپایی نمایشگاه آثار خوشنویسی کودکان و نوجوانان ملایر در مجتمع فرهنگی و هنری اداره ارشاد خبر داد و افزود: این نمایشگاه از 28 آبان ماه تا چهارم آذرماه به مدت یک هفته در میدان قائم(عج) آماده بازدید علاقمندان است.

وی از اجرای نمایش «آلیس در سرزمین عجایب» به کارگردانی مهدی روزبهانی هنرمند تئاتر ملایری خبر داد و گفت: این نمایش به مدت سه روز در پنج سانس در سالن اداره ارشاد به اجرا درمی‌آید.

جمالی‌زاده اضافه کرد: این نمایش برای دانش‌آموزان 10 مدرسه حاشیه شهر در روزهای 29 و 30 آبان و اول آذرماه اجرا می‌شود که با همکاری شهرداری و آموزش و پرورش این دانش‌آموزان به صورت رایگان از این نمایش دیدن می‌کنند.

جمالی‌زاده همچنین از اجرای مراسم شادپیمایی کودکان و نوجوانان ملایری برای نخستین بار در ملایر همزمان با بیست و پنجمین جشنواره تئاتر بین‌المللی تئاتر کودک در ملایر خبر داد و تصریح کرد: این مراسم از میدان دکتر بابک به سمت مسجد پارک سیفیه برگزار می‌شود که همراه با برنامه‌های شاد، موسیقی، مسابقه و نمایش خیابانی خواهد بود.

وی افزود: ابن برنامه 30 آبان ماه از ساعت 16 تا 17 برگزار می‌شود و شرکت برای عموم نیز آزاد است.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از اجرای برنامه جنگ شادی برای کودکان و نوجوانان شهر سامن با همکاری آموزش و پرورش خبر داد و گفت: برگزاری مسابقه نقاشی، اجرای نمایش و موسیقی نیز از برنامه‌های پیش بینی شده در این جنگ شادی خواهد بود.

وی در ادامه به برگزاری کنسرت هورش‌بند همزمان با هفته وحدت در ملایر اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این کنسرت در دو سانس در روز چهارم آذرماه در سینمافرهنگیان ملایر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ج

اجرای نمایش (آلیس در سرزمین عجایب) در ملایر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.