مدیر کل بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد مطرح کرد؛

دفاع مقدس تداوم حماسه حسینی است

مدیرکل بنیادحفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد گفت: حماسه آفرینی رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس گنجینه ای از ارزش‌های والای الهی در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سردار هدایتی مدیر کل بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد با اشاره به برگزاری ششمین جلسه کمیته برنامه ریزی پارک موزه دفاع مقدس استان گفت: نمایندگان ادرات در این جلسه طرح‌ها و برنامه‌های پیشنهادی خودرا برای سال ۹۸ بیان کردند و تقویم کاری تدوین و به هریک از آن‌ها ابلاغ شده است.

سردار هدایتی با بیان اینکه برنامه گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از مهمترین برنامه‌های سال جاری این بنیاد است افزود: برنامه ریزی‌های لازم به جهت هر چه بهتر برگزار شدن این برنامه‌ها در ادارات انجام شده است.

وی هم چنین اجرای فعالیت‌های فرهنگی متعدد مناسبتی بخصوص در هفته دفاع مقدس و هفته بسیج را نیز از دیگر برنامه‌های ابلاغی به ادارات برشمرد.

 مدیر کل بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با اشاره به حماسه آفرینی رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس از دفاع مقدس به عنوان گنجینه ارزش‌های والای الهی در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: دفاع مقدس در حقیقت تداوم حماسه حسینی است.

انتهای پیام/ی

دفاع مقدس گنجینه ای از ارزش‌های والای الهی در دفاع از اسلام و انقلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار