بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان تخصصی زنان ارومیه

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در بیمارستان در حال تاسیس تخصصی زنان ارومیه از روند احداث این بیمارستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از این بیمارستان جدید الاحداث به خبرنگاران گفت: این بیمارستان با زیربنا بالغ بر ۳۰۰۰۰ مترمربع و در ۸ طبقه خواهد بود که تعداد ۹ اتاق عمل دارد.

وی گفت: فاز اول این پروژه به اتمام رسیده و فاز دوم این پروژه در حال ساخت است که کل پروژه با پیشرفت ۷۰ درصدی برخوردار است.

وزیر بهداشت اضافه کرد:زمین این پروژه نیز در تیر ۹۶ تحویل داده شده بود،اگر اعتبار تامین شود در تیرماه ۹۸ به بهره‌برداری میرسد .

تاکنون ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه پرداخت شده و صورت وضعیت پرداخت نشده این پروژه است، اما اکنون برای برای اتمام این پروژه و جهت بهره‌برداری از آن یک هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

بیمارستان تخصصی زنان (کوثر) ارومیه ۳۰۰ تخت بستری دارد و در فضای داخلی امکاناتی از جمله؛ تصویربرداری، رادیوگرافی، سونوگرافی، اورژانس درمانگاه، آزمایشگاه، بخش جراحی، بخش مراقبت‌های ویژه، بخش زایمان، مراقبت‌های ویژه نوزادان، بخش‌های بستری و پدچرخ‌بال را دارد.

انتهای پیام/ف

وزیر بهداشت از بیمارستان تخصصی زنان ارومیه بازدید کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.