برانکو: به بازیکنانم افتخار می‌کنم / بلند پروازی هایمان را از کسی پنهان نمی‌کنیم

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: عملکرد بازیکنانم در نیمه دوم بسیار عالی بود و از صمیم قلب به آن‌ها تبریک می‌گویم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانكو ايوانكوويچ سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس پس از پايان بازی مقابل تيم فوتبال پيكان اظهار كرد: نياز نيست كه بگويم چه قدر راضی و خوشحال هستم و واقعا از بازيكنانم لذت بردم و همان طور كه می دانيد پس از مدتی كه استراحت می كنيد اولين بازی سخت است و همين طور اولين بازی پس از فينال ليگ قهرمانان آسيا خيلی سخت است و نمی خواهم به اتفاق های قبل از اين بازی اشاره كنم و عملكرد بازيكنانم در نيمه دوم بسيار عالی بود و از صميم قلب به آن ها تبريك می گويم و آن ها اين بازی را با شخصيت و قلبشان پيروز شدند و همه تعريف و تمجيد را نثار آن ها می كنم و با لياقت و استحقاق كامل اين بازی را برديم وهمچنين با انگيزه بسيار بالا، ما ليگ را ادامه خواهيم داد و همان طور كه از قبل گفته ام دوست دارم بازيكنانم بعد از فينال ليگ قهرمانان انگيزهبيشتری داشته باشند و همه زحماتی را كه تا الان كشيده اند را ادامه دهند.

او در ادامه گفت: يك تشكر ويژه از هوادارانمان می كنم و آن ها ديدند كه وضعيتمان چه قدرسخت است و چه قدر عذاب می كشيم و در اين ديدار ابتدا عقب افتاديم اما هواداران در كنارمان ماندند و به خوبی تشويقمان كردند و رضايت مندی و خوشحالی هوادارانمان زيبا ترين بخش است و يك بار ديگر به بازيكنانم تبريك می گويم و اين يك دليل ديگر كه ما نيمكت بسيار قوی‌ و گسترده ای داريم و انتظارم اين است كه در ادامه اين رقابت ها درصدر جدول قرار بگيريم.

برانكو در خصوص احكام صادر شده از سوی كميته انضباطی بابت بازی مقابل سايپا گفت: من در اين باره دوست ندارم حرفی بزنم، ديروز هم در كنفرانس خبری گفتم كه بعداز 20 روز اين وضعيت ماست و آن هم در آستانه اين ديدار بايد رای صادر شود. اما ما قوی تر از گذشته هستيم و امروز هم اين را نشان داديم و مقابل تيم خوب پيكان برنده شديم.

او در ادامه افزود: من واقعا از عملكرد بازيكنانم خوشحال هستم، مخصوصا در نيمه دوم و آن ها شخصيتشان را نشان دادند و بر روی دروازه پيكان فشار آورديم و با توجه به اينكه پنج روز تمرين نداشتيم و وقت كافی هم برای اين ديدار نداشتيم و منشا و رادوشوويچ ديروز به ما اضافه شدند و به همين خاطر در نيمه اول اعتماد به نفس خوبی نداشتيم.

برانكو در خصوص شايعات مبنی بر كنارگيری از  سرمربیگری پرسپوليس در نيم فصل تصريح كرد: الان وقت چنين سوالاتی نيست، من در طول اين چهار سال هميشه گفته ام طوری در اينجا كار خواهم كرد كه انگار صد سال ديگر قرار است در پرسپوليس كار كنم هم من و هم همكارانم اما هيچكس نمی داند فردا چه اتفاقی خواهد افتاد البته الان و بعد از برد همه چيز زيبا است، امسال و سال ديگر هم با پرسپوليس قرارداد دارم.

سرمربی پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه رسيدن به فينال ليگ قهرمانان سخت تر از تيم ملی است بيان كرد: باشگاهايی كه در ليگ قهرمانان بازی می كنند بهترين بازيكنان را دراختيار دارند مثل الدحيل، السد و... كه بازيكنان را دراختيار داشتند در حالی كه تيم های ملی اين اتفاق وجود ندارد به خاطر همين بازی كردن در مقابل چنين تيم هایی سخت تر است. ما پتانسيل مالی نداريم كه بازيکنانی مانند تيم های عربی بگيريم بلكه بايد خودمان بازيكنانمان را آماده كنيم. گابی 12 ميليون دلار سالانه قرارداد دارد. در تيم ملی قطر نه العربی خواهد بود و نه ادميلسون و همين طور ژاوی و گابی و... و درتيم ملی ژاپن هم بازيكنان برزيلی و كره ای كاشيما نخواهند بود به خاطر همين مسابقات باشگاهی سخت تر از بازی های ملی است.

وی در ادامه گفت: در ابتدای فصل گفتم كه به همه بازيكنانم اعتماد دارم و گفتم امسال از سال قبل قوی تر خواهيم بود و اين را به اثبات رسانديم، البته بازيكنان ديگری خواهيم گرفت و بايد نيمكت با كيفيتی داشته باشيم و در روزهای آينده قرعه كشی فصل جديد ليگ قهرمانان آسيا خواهد بود و مسابقات جام حذفی و ليگ برتر را در پيش داريم و ما هدفمان را از قبل اعلام كرده ايم و بلند پروازی های خودمان را پنهان نكرده ايم و هدفمان كسب بيشترين تعداد قهرمانی است، سوپر جام را كسب كرديم و با قهرمانی در آسيا فاصله كمی داشتيم و گفتم كه در هر چهار جام به دنبال حداكثرها هستيم.

فينال ليگ قهرمانان نتوانسته ما را به زانو در آورد و اعتماد به تيم و بازيكنانم دارم و تكرار می كنم در بلند پروازی هايمان را از كسی پنهان نكرده ايم، درهر بازی برای برد به ميدان می رويم.

برانكو در مورد جدايی برخی از بازيكنان در نيم فصل اظهار كرد: ما فينال ليگ قهرمانان آسيا را بازی كرديم و كل دنيا بازی ما را تماشا كردند و فيناليست بودن يك موفقيت بسيار بزرگی است و يك ضمانت برای كيفيت تيم فيناليست است و اگر به عملكرد بيرانوند در ليگ و جام جهانی نگاه كنيم طبيعی است كه پيشنهادات خوبی از تيم های مطرح جهان داشته باشد و پيش بينی اينكه در 2 ماه ديگر چه اتفاقی خواهد افتاد سخت است اگر اوپيشنهاد خوبی از انگليس و تركيه داشته باشد كه دستمزد پنج برابر بيشتر از پرسپوليس به او بدهند شما جای بيرانوند بوديد چه واكنشی داشتيد؟ اگر به آن مرحله برسد همه چيز به توافقات 2 باشگاه مربوط است و هر 2 طرف بايد راضی باشند وبه اين كار حرفه ای گری می گويند و تمامی‌ كسانی كه در فوتبال هستند طبيعی است برای‌پول تلاش می كنند و عمر ورزشی‌ بازيكنان 10 سال است و موظفند زندگی خود و خانواده شان راتامين كنند. به هر حال همه چيز مربوط به باشگاه ها است.


بيشتر بخوانيد:

جلالی: بابت باخت بسيار ناراحت هستم/ تمامی بازيكنان پرسپوليس در فينال آسيا بازی كردند 

گرشاسبی: با دست خالی نتیجه گرفتیم/ به برنامه سازمان لیگ احترام گذاشتیم

پرسپولیس ۲ - پیکان یک /برانکو از هیچی، ۳ امتیاز ساخت +فیلم


انتهای پيام/

اظهارات سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار