مدیر برنامه‌های رستمی: حضور کیانوش در جام فجر و کاپ تایلند قطعی است

فخاری گفت: با توجه به سیستم فدراسیون جهانی وزنه برداری برای شرکت در المپیک توکیو، برنامه اصلی کیانوش رستمی حضور در مسابقات جام فجر است.

به گزارش   خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کیانوش رستمی پس از عدم موفقیت در بازی های آسیایی جاکارتا به دلیل هجمه های زیادی که علیه او راه افتاده بود تصمیم گرفت از شرکت در مسابقات جهانی عشق آباد انصراف داده و به دور از حواشی به استراحت بپردازد تا با آمادگی بیشتری در مسابقات پیش رو شرکت کند.

کیانوش رستمی دارنده مدال طلای المپیک ریو با توجه به در پیش بودن مسابقات گزینشی المپیک، این روزها بر خلاف سایر ملی پوشان ، تمریناتش را در کرمانشاه دنبال می کند تا آماده حضور در میادین شود.

در همین راستا مدیر برنامه های کیانوش رستمی گفت: با توجه به اینکه طبق سیستم فدراسیون جهانی وزنه برداری ورزشکاران جهت شرکت در المپیک توکیو باید شش مسابقه را پشت سر بگذارند از این رو کیانوش می خواهد در مسابقات جام فجر و کاپ تایلند شرکت کند تا بدین شکل فرصت حضور در مسابقات گزینشی را از دست ندهد. البته او آمادگی این را دارد تا در سایر مسابقات گزینشی نیز با آمادگی کامل به روی تخته برود.

او افزود: خوشبختانه وضعیت بدنی کیانوش در شرایط خوبی است و سعی دارد تا بتواند به المپیک توکیو راه یابد و مانند المپیک ریو، باز هم طلایی شود.

او درباره اینکه چرا رستمی در رقابت های کاپ قطر شرکت نمی کند هم گفت: او تمایل داشت در این رقابت ها حضور یابد اما به دلیل اینکه پس از اتمام مهلت ارسال اسامی به کشور میزبان اعلام آمادگی کرده بود ، همین امر باعث شد فرصت حضور در این مسابقات را از دست بدهد. در هر صورت رستمی هدف خود را حضور در المپیک تجسم کرده است.


بیشتر بخوانید:

حسینی:رتبه سومی مسابقات جهانی نشان داد قهرمانی سال گذشته شانسی نبوده است/تلاش داوودی ستودنی است

رستمی از تیم ملی وزنه برداری کنار گذاشته شد


انتهای پیام/

آخرین شرایط کیانوش رستمی از زبان مدیر برنامه هایش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار