ثبات، امنیت و آرامش در استان همدان حاکم شد

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت:نیکبخت با تلاش سعی کرد ثبات و امنیت استان حفظ شود.

ثبات، امنیت و آرامش در استان همدان حاکم شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،آیت الله غیاث الدین طه محمدی صبح امروز در شورای اداری استان و آئین معارفه و تکریم استاندار که با حضور مدیران کل، معاون وزیر کشور و غیره برگزار شد اظهار داشت: کسی که از خوبی‌ها، خدمات و زحمات خداوند شکرگزار نباشد از نعمات الهی نیز شکرگزار نخواهد بود و اگر کسی در برابر خوبی‌های خلق خداوند شکرگذار نباشد و تنها شکرگزار خداوند باشد پروردگار از او نمی‌پذیرد.

وی بیان کرد: شکرگزار مردم قدرشناس همدان هستم و شکرگزاری ما نسبت به خدمات نیکبخت جنبه دیگری دارد و از سوی دیگری باید ما شکرگزار امت باشیم. در عرف ما قدرشناسی به  معنی درک ارزش واقعی هر چیزی با شکرگزاری اشتباه گرفته می شود.

امام جمعه همدان افزود: بارها عنوان کردم نیکبخت با عقل خود سخن می‌گفت و من با دل خود، و هر چه از خدمات ایشان تعریف کنم کم است و سعی شد تا ثبات، امنیت و آرامش استان حفظ شود که انجام شد.

وی گفت: از سوی مردم همدان از زحمات خالصانه و صادقانه برادر عزیزم تشکر می‌کنم و دعا می‌کنیم تا مهر رضایت امام زمان(عج) از ایشان ثبت شده باشد.

 

انتهای پیام/ج


 ثبات، امنیت و آرامش در استان همدان حاکم شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.