تصاویری از پنل جلویی Galaxy A8s سامسونگ لو رفت

تصاویری از پنل جلویی گوشی Galaxy A8s سامسونگ لو رفته است که نشان می‌دهد این گوشی قرار است ناچ داشته باشد.

تصاویری از پنل جلویی Galaxy A8s سامسونگ لو رفتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کمپانی سامسونگ از ابتدای تولید گوشی‌های خود، همیشه سعی کرده است که مشتریان خود را با کیفیت کارهای خود راضی نگه دارد. گاهی اوقات شده است که این کمپانی مدل طراحی و ساخت گوشی‌های خود را تغییر نداده است اما گاهی اوقات هم بوده است که روند تغییر در تولید گوشی‌ها از سامسونگ آغاز شده است. سامسونگ از زمانی که بریدگی بالای نمایشگر به بازار آمده، از آن دوری کرده است اما با معرفی نمایشگرهای جدید Infinity-V و Infinity-U این دوری کردن مدت بیشتری به طول انجامد. به تازگی تصاویری در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است که ظاهر گوشی‌های آینده میان رده شرکت سامسونگ، Galaxy A8s را به نمایش گذاشته‌اند و نشان می‌دهند که این گوشی‌ها قرار است دارای یک بریدگی قطره‌ای بالای صفحه نمایش خود باشند که به شکل U است.

منبعی که این تصاویر را منتشر کرده، ادعا می‌کند این پنل‌ها برای Galaxy A8s طراحی شده‌اند و با توجه به ظاهر آن‌ها، ناچ در نظر گرفته شده برای آن‌ها مینیمالیستی به حساب می‌آید. در حقیقت، به نظر می‌رسد بریدگی Galaxy A8s حتی از ناچ‌های قطره‌ای روی نمایشگرهای اپو و ویوو کوچکتر باشد و بیشتر شبیه به یک حفره کوچک است.

شایعات درباره این گوشی حاکی از این است که گوشی میان رده آینده سامسونگ قرار است با تراشه پردازنده Snapdragon 660 تولید شود. این احتمال هم وجود دارد که Snapdragon 670 یا Snapdragon 675 روی این گوشی قرار داده شود که با رم 6 گیگابایتی همراه شده باشد و تا 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. پنل پشتی این دستگاه دارای دوربین سه‌گانه خواهد داشت که شاید دوربین سه‌گانه آن همانند دوربین‌هایی باشد که روی Galaxy A7 قرار داده شده است.

در ابتدا، این گوشی هوشمند به احتمال زیاد در ابتدا در بازار چین به فروش خواهد رسید. البته، اطلاعاتی هم که تا به حال در فضای مجازی لو رفته، توسط سامسونگ تأیید نشده است. باید منتظر ماند تا مشخص شود که سامسونگ در نظر دارد این گوشی را مانند دیگر گوشی‌های میان رده خود بسازد یا اینکه قرار است مانند میان رده‌هایی که امسال معرفی کرد، تغییری در روند تولید میان رده‌های خود ایجاد کند.

در ادامه تصاویری را مشاهده می‌کنید که گفته می‌شود از پنل جلویی Galaxy A8s در فضای مجازی لو رفته است.

تصاویری از پنل جلویی Galaxy A8s سامسونگ لو رفتتصاویری از پنل جلویی Galaxy A8s سامسونگ لو رفت


بیشتر بخوانید: دستیار صوتی Bixby سامسونگ فارسی می‌شود


انتهای پیام/

سامسونگ Galaxy A8s در پنل جلویی خود بریدگی قطره‌ای خواهد داشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار