نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: کار اداره جهان متوجه امت اسلامی است و قرآن کریم این موضوع را به‌خوبی تبیین کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت‌الاسلام امان‌الله علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امام راحل منادی وحدت علمی و عملی برای همه امت اسلامی در عصر حاضر بودند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) برای وحدت مستضعفان جلوی تمام استکبار ایستاد اظهار کرد: همت امام راحل و مقام معظم رهبری بر این است که با طرز تفکری برگرفته از سنت قرآن و عترت طاهره، امت اسلامی هویت خود را باز یابد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امت اسلامی باید رسالت خود را در جهان هستی و بشریت را بشناسد گفت: قرآن کریم رسالت امت اسلامی را این گونه عنوان می‌کند که شما ماموریت دارید به بشریت خدمت کنید و جلودار کار‌های خیر و نیکو باشید.

حجت‌الاسلام علیمرادی تصریح کرد: برای اینکه دین خدا در دنیا مسلط شود نیاز است که آحاد امت اسلامی در مقابل کفر جهانی و استکبار جهانی متحد باشد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انسان‌های نالایقی در جهان حکومت می‌کنند و مردم را با سختی مواجه کرده‌اند گفت: برای اینکه دین خدا در دنیا مسلط شود نیاز است که آحاد امت اسلامی در مقابل کفر جهانی و استکبار جهانی متحد باشد.

حجت‌الاسلام امان‌الله علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در هشتمین همایش آئین برادری امروز در منوجان حضور یافت.
انتهای پیام/ی

آیین برادری در جنوب کرمان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.