آیین افتتاح نمایشگاه کتاب در بهبهان برگزار شد

مدیر آموزش و پرورش بهبهان از افتتاح نمایشگاه کتاب و آثار ادبی با حضور جمعی از مسئولان در دبستان آزاده این شهرستان خبر داد.

رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی نمایشگاه کتاب و آثار ادبی دانش آموزان و اولیاء در دبستان آزاده شهرستان بهبهان برگزار شد.

وی افزود: در این نمایشگاه آثار زیبایی از نقاشی های جلد کتب درسی و داستان، کتب دست ساز، کتب علمی، آموزشی و ادبی و عروسک های دست ساز با پوشش اسلامی برگرفته از شخصیت های دینی کتب درسی توسط دانش آموزان و خانواده ها در غرفه های مختلف به معرض دید حضار نمایش داده شد.

عبدی پورعنوان کرد: دانش آموزان توانمند و خلاق دبستان آزاده با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی شامل شعر خوانی، دکلمه خوانی، قصه خوانی مادر و کودک، اجرای تئاتر و نمایش کودکانه در زمینه مطالب درسی هفته کتاب و کتابخوانی را گرامی داشتند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان بیان داشت: در این نمایشگاه که با هدف تقویت فرهنگ مطالعه در بین دانش آموزان و گسترش مشارکت اولیا در امر کتابخوانی و با تلاش کادر ساعی، دانش آموزان توانمند و اولیاء علاقمند دبستان دخترانه آزاده برگزار شد، به حاضرین یک جلد کتاب به یادگار اهدا شد.

انتهای پیام/م

افتتاح نمایشگاه کتاب در بهبهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.