برگزاری جشنواره بزرگ قرآنی (سدرة المنتها) در همدان

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: جشنواره بزرگ قرآنی با عنوان (سدرة المنتها) روز پنجشنبه در مرکز همایش های قرآنی شهرداری همدان برگزار می شود.

برگزاری جشنواره بزرگ قرآنی (سدرة المنتها) در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سعید خوشبخت، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان افزود: تلاش در جهت توسعه و تعمیق فعالیت های قرآنی و عترت در جامعه از مهمترین اهداف اجرای این جشنواره بزرگ قرآنی است.

وی تلاش برای پیاده سازی تعقل و تدبر در آیات قرآن کریم و جاری ساختن مفاهیم قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی جامعه ی هدف و همچنین تلاش در جهت کاربردی کردن آیات و مفاهیم قرآنی در سطح جامعه را از دیگر اهداف این جشنواره برشمرد.

خوشبخت با بیان اینکه در این جشنواره یک هزار 200 حافظ قرآن کریم از سراسر استان همدان شرکت می کنند، افزود: در این جشنواره از 570 حافظ برجسته قرآن کریم استان تجلیل می شود.

وی تاکید کرد: در شهر و استان همدان استعدادهای زیادی در حوزه فراگیری علوم قرآنی، حفظ و قرائت قرآن وجود دارد و با حمایت بیشتر مسئولان می توان همدان را به قطب قرآنی تبدیل کرد.

 

انتهای پیام/ج


برگزاری جشنواره بزرگ قرآنی (سدرة المنتها) در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار