جاده های کندوان و هراز جمعه و یکشنبه یکطرفه می‌شوند

پلیس راه کشور با اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی اصلی مازندران اعلام کرد که محورهای کندوان و هراز در روز جمعه دوم و یکشنبه چهارم آذرماه یک طرفه خواهد بود.

جاده های کندوان و هراز جمعه و یکشنبه یک طرفه می شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، بر اساس اعلام پلیس راه کشور محدودیت‌های ترافیکی محور‌های مواصلاتی استان مازندران به پایتخت از ساعت ۱۲ فردا (چهارشنبه) آغاز و تا ۶ صبح دوشنبه پنجم آذرماه برقرار است.

بر این اساس، تردد هر نوع موتورسیکلتی به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی در این مدت در محور‌های کندوان و هراز ممنوع خواهد بود.

محور کندوان

 تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ۲ آذرماه از کرج به سمت چالوس ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ در همین روز از چالوس به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

همچنین تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز یکشنبه ۴ آذرماه از کرج به سمت چالوس ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ در همین روز از چالوس به سمت کرج یک طرفه خواهد شد.

همچنین ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در محور کندوان از جمله تریلر، کامیون و کامیونت به غیر از حاملین سوخت و مواد فاسد شدنی، ادامه دارد.

محور هراز

رفت و آمد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است.

براساس اعلام پلیس راه، تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ چهارشنبه سی ام آبان ماه و از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه یکم و ۲ آذرماه وهمچنین از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز شنبه سوم آذر و از ساعت ۶ تا ۲۴ روز یکشنبه چهارم آذر و از ساعت ۶ تا ۱۲ ظهر دوشنبه پنجم آذرماه از محور هراز ممنوع است.

تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ۲ آذرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همین روز با اعلام ماموران پلیس راه در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) تردد انواع وسایل نقلیه بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز یکشنبه ۴ آذرماه نیز از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همین روز با اعلام ماموران پلیس راه در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) تردد انواع وسایل نقلیه بصورت یکطرفه خواهد بود.
-تردد تمامی تریلر‌ها از محور هراز ممنوع می‌باشد.

محور سوادکوه

تردد تمامی تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روز یکشنبه ۴ آذر در محور فوق ممنوع است.

 وضعیت جوی

براساس پیش بینی هواشناسی سیاه بیشه، هوای امروز سه شنبه جاده کندوان صاف است و هم اکنون دمای هوا این منطقه ۱۳ درجه سانتیگراد است.

همچنین هوای روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه در این جاده کوهستانی صاف تا نیمه ابری و دمای هوا در این ۲ روز بین ۲ تا ۱۲ درجه سانتیگراد است.

بر اساس پیش بینی مرکز هواشناسی سیاه بیشه، بعد ازظهر روز جمعه با ورود یک جبهه هوای سرد نخست شاهد باد شدید و سپس بارش‌ها به صورت رگباری که در شب به صورت برف پیش بینی می‌شود و دمای هوا نیز به زیر صفر درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.

همچنین در روز شنبه نیز بارش برف ادامه خواهد داشت و دما نیز بین منفی یک تا منفی پنج درجه سانتیگراد خواهد رسید.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.