سخت‌تر شدن عملیات یافتن مفقودین آتش‌سوزی کالیفرنیا به دلیل بارش باران/ احتمال رانش زمین

عملیات امداد و نجات در مناطق دچار حریق کالیفرنیا ادامه دارد، این در حالی است که بارش باران کار امدادرسانان را با کندی مواجه کرده است.

سخت‌تر شدن عملیات یافتن مفقودین آتش‌سوزی کالیفرنیا به دلیل بارش باران/ احتمال رانش زمینبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، مقامات ایالت کالیفرنیا تلاش‌های خود را برای پیدا کردن اجساد قربانیان آتش سوزی گسترده‌ای که جنگل‌های شمالی این ایالت را طعمه خود کرده است، تشدید کردند، اما پیش‌بینی می شود بارش باران عملیات جستجو و امداد و نجات را مختل کند.

طبق آمار منتشره نزدیک به هزار نفر هنوز ناپدید هستند این در حالی است که بارش باران می تواند سرعت عملیات امداد و نجات را کاهش دهد و خطر رانش زمین را نیز تشدید کند.

آتش سوزی در کالیفرنیا هشتم نوامبر آغاز شد و شهر بیست و هفت هزار نفری پارادایز را که در ناحیه بوت در دویست و هشتاد کیلومتری شمال سان‌فرانسیسکو واقع شده است، به تلی از خاکستر تبدیل کرد.

طبق گزارشی که اداره جنگلداری و مقابله با آتش سوزی ایالت کالیفرنیا منتشر کرده است، هفتاد و نه نفر در این آتش سوزی جان خود را از دست دادند.

به گفته مقامات محلی کالیفرنیا، شعله های آتش در این ایالت حدود دوازده هزار خانه را از بین برده و بیش از شصت و یک هزار و یکصد هکتار از اراضی کشاورزی و جنگلی را نابود کرده است.

آتش سوزی فعلی در کالیفرنیا یکی از مرگبارترین آتش سوزی‌هایی است که از آغاز قرن بیستم تا کنون در آمریکا اتفاق افتاده است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار