نگرانی کارگران گل‌چشمه آزادشهر از آینده شغلی شان/کارگران ناراضی از واگذاری و فروش کارخانه

تعدادی از کارگران شرکت کشت و دامپروری گل‌چشمه آزادشهر در اعتراض به فروش و واگذاری این شرکت تجمع کردند.

نگرانی کارگران گل‌چشمه آزادشهر از آینده شغلی شان/کارگران ناراضی از واگذاری و فروش کارخانهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،به گفته کارگران قرار است مسئولان این شرکت آن را برای فروش به مزایده بگذارند، اما کارگران به علت نامعلوم بودن سرنوشت کاریشان خواستار انصراف از گذاشتن مزایده و ادامه فعالیت این شرکت با کادر مدیریتی فعلی هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در این باره گفت: واگذاری شرکت‌های دولتی به بخش خصوصی از افق‌های برنامه ششم توسعه و سیاست دولت است، اما ما این خواسته کارگران را در شورای تامین کارگری بررسی خواهیم کرد.

حسینقلی قوانلو افزود: واگذاری شرکت به بخش خصوصی برای بهتر شدن وضعیت فعالیت شرکت است و کارگران نگران ادامه فعالیت خود نباشند.

این شرکت با بیش از ۱۰۰ کارگر در زمینه‌های کشاورزی، صنعت و سردخانه‌ای کردن محصولات فعالیت می‌کند و متعلق به بنیاد مستضعفان و جانبازان است.

انتهای پیام/ح

 

کارگران گل چشمه آزادشهر معترض از واگذاری کارخانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
زمانی که خصوصی سازی به درستی انجام نشه عواقبش تقویت "نظام سرمایه داری" در منطقه میشه. هیچ تضمینی برای ادامه کار کارگران وجود نخواهد داشت و صد البته که نمونه های فراوانی از خصوصی سازی شده های شکست خورده وجود داره.