پویش فراملی با هشتگ YemenChildrensDay# در حمایت از کودکان مظلوم یمن +تصویر

کاربران فضای مجازی ساعت 20 امشب با هشتک YemenChildrensDay# در روز جهانی کودک، از کودکان مظلوم یمن حمایت می‌کنند.

کاربران فضای مجازی در کشورهای مختلف با هشتگ#YemenChildrensDay مظلومیت کودکان یمنی را فریاد می زنند +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،کاربران ایرانی فضای مجازی قرار است راس ساعت 20 امشب همزمان با 20 نوامبر، روز جهانی کودک، پویشی فراملی را به راه بیاندازند. بر اساس اطلاعیه منتشر شده کاربران  فضای مجازی قرار است در ساعت اعلام شده در کشورهای مختلف با هشتگ YemenChildrensDay صدای کودکان مظلوم یمنی را به گوش جهانیان برسانند.

دفتر سازمان بهداشت جهانی مستقر در یمن در حساب کاربری رسمی خود در تویتر به مناسبت 20 نوامبر روز جهانی حقوق کودکان پیام زیر را منتشر کرد.

"بیش از 11 میلیون کودک در یمن که 80 درصد از جمعیت کودکان یمن را تشکیل می دهند، به علت جنگ داخلی، نیازمند یاری هستند."

در چند ماه اخیر بحران انسانی، به علت جنگ داخلی در یمن اوج گرفته و در حال حاضر به ابعاد وحشتناکی رسیده است. مردم مظلوم این سرزمین با گرسنگی، وبا، درگیری‌ها و حملات هوایی دست و پنجه نرم می‌کنند.

بر اساس آمار  منتشر شده توسط سازمان ملل میلیون ها انسان در یمن با گرسنگی مبارزه می‌کند و هر ده دقیقه یک کودک جان خود را از دست می دهد. عربستان سعودی با همراهی غرب و آمریکا نزدیک به 4 سال است که جان بسیاری از مردم این سرزمین را گرفته است.

کاربران با هشتگ#YemenChildrensDay مظلومیت کودکان یمنی را فریاد می زنند +تصویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار