برگزاری جشنواره ملی امتنان از نخبگان کار و تولید در همدان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان از برگزاری جشنواره ملی امتنان از نخبگان کار و تولید در استان خبر داد.

برگزاری جشنواره ملی امتنان از نخبگان کار و تولید در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، احمد توصیفیان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان به سی‌امین جشنواره ملی «امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید» در استان اشاره کرد و افزود:این جشنواره در 3بخش کارگر نمونه، گروه کار نمونه و واحد نمونه برگزار خواهد شد.

وی افزود: گروه کار شامل یک گروه از کارکنان یک واحد صنعتی و یا یک گروه مستقل است که توانستند با اتکا به خلاقیت خود دستاورد جدید و قابل ملاحظه‌ای را ارائه دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان هدف از این جشنواره را رشد و شکوفایی نیروی انسانی، شناسایی استعدادها و خلاقیت‌ها در محیط‌های کاری است، تصریح کرد: شناسایی نیروهای کار مولد، متخصص، مخترع، مبتکر و اشاعه فرهنگ استفاده از فکر جمعی در این جشنواره عنوان کرد .

توصیفیان با بیان اینکه ثبت نام این جشنواره از5 آبان‌ ماه آغاز شده و تا 5آذرماه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: پس از این تاریخ یک گروه داوری در استان به بررسی جامعه هدف می‌پردازد و نفرات برتر در استان به جشنواره کشوری معرفی می‌شود و در نهایت دوباره در سطح  کشور مورد داوری قرار می‌گیرند.

وی  با اشاره به اینکه در دوره‌های گذشته استان موفق به کسب عناوین برتر شده است، گفت: تاکنون ثبت نام کارگران و گروه‌های کاری مطلوب بوده و استقبال خوبی صورت گرفته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان اشاره به اینکه گروه داوری استانی از نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل شده است، اظهار کرد: از نفرات برتر استانی در دهه فجر قدردانی به عمل می‌آید.

انتهای پیام/ب

جشنواره ملی امتنان از نخبگان کار و تولید در همدان برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.