استاندار ایلام:

علت طول کشیدن طرح های پتروشیمی چیست؟ /مدیران حقوق نجومی می گیرند و پاسخگو نیستند

استاندار ایلام با گلایه از بی توجهی مسئولان پتروشیمی به اجرای تعهدات خود، گفت: چرا باید اینقدر پروژه های پتروشیمی طول بکشد؟

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در نشست شورای اشتغال استان ایلام با گلایه از بی توجهی مسئولان پتروشیمی به اجرای تعهدات  خود، گفت: چرا باید اینقدر پروژه های پتروشیمی طول بکشد؟

وی ادامه داد: تاکنون سه بار با دفتر رئیس جمهور برای حضور در ایلام و افتتاح فاز دو پتروشیمی هماهنگ کرده ام اما هربار پتروشیمی به تعهدات خود عمل نکرد و باعث شد که این سفر عقب بیفتد.

استاندار ایلام در ادامه مدیران پروازی پتروشیمی را به یک بیماری که نبض کار و توسعه را در این مجتمع به شماره انداخته‌اند، تشبیه کرد و گفت: پتروشیمی به بیماری مدیران پروازی دچار شده است؛ بطوری که خانه و امکانات آنچنانی برای آنان در نظر گرفته می شود، بلیط رفت و برگشت هواپیما در جیبشان می گذارند، بر سر منافع استان ارتزاق می کنند اما همین که پای منافع استان به میان می آید تعهدی به آن ندارند و حاضر نیستد حتی یک شب هم در ایلام بمانند و این پذیرفتنی نیست.

سلیمانی دشتکی الزام کار کردن مدیران در استان را به مستقر شدن آنان در استان مشروط کرد و افزود: امروز مدیرانی در پتروشیمی وجود دارند که با نام پتروشیمی ایلام حقوق های نجومی می گیرند؛ طوری که حقوق یک استاندار یک دهم آن هم نمی شود اما پاسخگوی وعده ها و تعهدات خود در قبال این مجتمع نیستند.

انتهای پیام/ب

پتروشیمی به بیماری مدیران پروازی دچار شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.