مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد خبر داد؛

آغاز بکار همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در یزد

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد از آغاز به کار همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در استان خبر داد و گفت: باید دغدغه ملی در آموزش به سمت پیش دبستانی برود.

همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی امروز آغاز بکار کردعباسعلی دانا فر مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛  در همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی گفت: باید همه ما به این باور برسیم که نقطه شروع هر حرکت بزرگی دوره پیش دبستانی است و تربیت در دوران کودکی با محوریت پیش دبستانی است.

دانا فر با اشاره به اینکه اولین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی یکی از مهم‌ترین رویداد‌های فرهنگی استان است افزود: اگر نسبت به اهمیت پیش دبستانی در کشور بیخیال باشیم سرمایه‌های بزرگی را از دست خواهیم داد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: باید دغدغه ملی در آموزش به سمت پیش دبستانی برود و بیش از پیش برای کودکانمان در این دوران اثر گذار برنامه داشته باشیم و انان را در کانون توجه قرار دهیم.

وی ادامه داد: ۲۲۰۰ اثر در بخش‌های مختلف مقالات علمی، دکلمه، قصه گویی، عکس، فیلم کوتاه و آوا‌های محلی از سراسر کشور به دبیر خانه این همایش ارسال شده است که فردا از ۲۰ اثر آن در اختتامیه همایش تجلیل شود.

دانافر افزود: همزمان با برگزاری این همایش ۱۱ کارگاه اموزشی نیز برگزار خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مهمترین اهداف این همایش را ایجاد موج جدید در کشور در زمینه توجه به مسئله مهم کودکان پیش دبستانی و بهسازی نیروی انسانی است.

انتهای پیام/ی

همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در یزد آغاز به کار کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.