گنج‌زاده: توانستیم از نام کاراته ایران در مسابقات جهانی دفاع کنیم

ملی پوش کاراته کشورمان گفت: مسابقه باخته را با پیروزی تمام کردیم و توانستیم از نام کاراته ایران دفاع کنیم.

گنج زاده: توانستیم از نام کاراته ایران در مسابقات جهانی دفاع کینمسجاد گنج زاده ملی پوش کاراته کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: مسابقات جهانی مادرید از سطح بالایی برخوردار بود و با توجه به اینکه کاراته المپیکی شده است تمام تیم‌ها با آمادگی بالا در این مسابقات حاضر شدند و ما توانستیم نتیجه قابل قبولی را بدست آوریم. کومیته تیمی همان طور که از اسمش مشخص است کار گروهی است و ما در این بخش قبل از فینال با قدرت تمام تیم‌ها را شکست دادیم و برای سومین دوره پیاپی به فینال صعود کردیم.

او ادامه داد: در این مرحله تیم ترکیه توانست ۲ مبارزه اول را به سود خود تمام کند، اما پورشیب در مبارزه سوم ثابت کرد که کاپیتان تیم است و این مبارزه را به سود خود تمام کرد. با پیروزی خدابخش در مبارزه چهارم توانستیم بازی ۲ بر صفر باخته را به تساوی ۲ بر ۲ برسانیم و بازی آخر سرنوشت مسابقه را مشخص می‌کرد و خوشحالم که در نهایت کومیته تیمی ما توانست برای سومین بار پیاپی طلای جهان را بدست آورد و از نام کاراته ایران دفاع کند.

دارنده مدال طلای جهان درباره مبارزه اش در فینال کومیته تیمی عنوان کرد: ما با این ضربه‌ها غریبه نیستیم و در تمرینات هم با این مشکل مواجه شدیم و در فینال هم ضربه‌ای که حریفم به صورتم وارد کرد داور به او سومین اخطار را داد و اگر اخطار دیگری دریافت می‌کرد از تاتامی اخراج می‌شد.

او تصریح کرد: خوشحالم که داور حریفم را اخراج نکرد تا مبارزه در وقت قانونی با پیروزی من و تیم ملی ایران به پایان برسد و حتی گزارشگرانی که از فدراسیون جهانی کاراته بازی را تفسیر می‌کردند معتقد بودند که حریفم برای ضربه دومی که زد باید اخطار می‌گرفت و اخراج می‌شد، اما داور چنین نظری نداشت.

گنج زاده افزود: در مجموع داوری مشکلی در بحث قضاوت نداشت چرا که نظارت روی عملکرد داوران در رقابت‌های جهانی زیاد است و کوچکترین اشتباه باعث محرومیت آن‌ها می‌شود و در همین مسابقات نیز ۵ داور به دلیل اشتباه در قضاوت کومیته تیمی محروم شدند.

دارنده مدال نقره جهان گفت: در بخش انفرادی هم توانستم پیش از فینال حریفانم را به خوبی پشت سر بگذارم و برای سومین بار فینال جهانی را تجربه کنم، اما ناراحتم که نتوانست پم دومین طای رقابت‌های قهرمانی جهان را بدست آورم و نتیجه را به حریف آلمانی ام واگذار کردم.

ملی پوش کاراته در پایان عنوان کرد: از روز شنبه هفته آینده تمریناتم را از سر می‌گیرم و برای رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان چین آماده می‌شوم و امیدوارم که بتوانیم در مسابقات مختلف شرکت کنیم تا سهمیه المپیک توکیو را به صورت قطعی بدست آوریم.


بیشتر بخوانید:فرجی: باید از کاراته ایران در المپیک ۲۰۲۰ دفاع کنیم/ اگر تصمیم به رفتن من باشد، حتما از قانون اطاعت می‌کنم

هروی: کاراته ایران مسیر خودش را پیدا کرده است/المپیک باید منتظر حضور قدرتمند تیم ملی ایران باشد

صافی: اوج شکوفایی کاراته ایران در جهانی اسپانیا رقم خورد/ باید به جوان‌ها اعتماد کرد

عسگری: رقابت‌های جهانی کاراته به من یک مدال طلا بدهکار بود/تیم ملی ترکیه برای ما کری خوانی می‌کرد


انتهای پیام/

اظهارات گنج زاده درباره تیم ملی کاراته مردان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار