مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید:

صندوق کارآفرین امید هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت کرد

مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید گفت: صندوق از ابتدای سالجاری با همت دولت تدبیر و امید افزون بر هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در حوزه‌های مختلف در کشور پرداخت کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، اصغر نورالله زاده مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید در حاشیه بهره برداری از یک طرح تولیدی و صنعتی بیان داشت که افزون بر ٣٢ هزار طرح اشتغالزا از محل پرداخت این میزان تسهیلات در سطح کشور ایجاد شده است.

وی پیش بینی کرد تا پایان سال جاری بیش از ٣٠هزار طرح اشتغال زایی با استفاده از تسهیلات ارزان قیمت صندوق کارآفرینی امید در مناطق مختلف کشور اجرایی شود.

اصغر نورالله زاده تصریح کرد که این میزان تسهیلات در بخش‌های مختلف صنعت، صنایع دستی و توسعه گردشگری به ویژه به ویژه ٨٠ درصد آن در بخش روستایی و صنایع خردو زود بازده بوده است.

مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید بر ادامه روند پرشتاب پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در سال آینده تاکید کرد و گفت که این صندوق با ارزیابی‌ها و راستی آزمایی‌های انجام شده دارای کمترین انحراف در زمینه تسهیلات اعطایی به متقاضیان بوده است.

وی تقویت بنیه مالی در اشتغال زایی روستائیان، ایجاد صندوق‌های محلی به عنوان تامین کنندگان کسب و کار، حمایت از خیرین، برگزاری نمایشگاه‌های ملی و منطقه‌ای و ایجاد هر روستا یک محصول را دیگر برنامه‌های مهم سال آتی صندوق کارآفرینی امید ذکر کرد.

مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید اضافه کرد:در سال گذشته نیز با پرداخت بیش از چهار هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت برای اجرا و عملیاتی کردن ۲۴ هزار طرح کارآفرینی و اشتغال زایی در ۶ ماهه امسال توسط صندوق کارآفرینی امید، امیدواری به بهبود وضعیت معیشتی مردم و توسعه اقتصادی کشور را ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه عملکرد همکاران ما در استان آذربایجان غربی مثبت و تاثیر گذار بوده، اما این استان مزیت‌ها و ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد که استفاده مطلوب از این ظرفیت ها، همت همه دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد.

وی افزود: از ابتدای سالجاری ٧٠٠ طرح اشتغال زا در استان مورد حمایت مالی این نهاد قرار گرفته و ٣٣٠ میلیارد ریال تسهیلات ٦ و یا ٤ درصد برای عملیاتی شدن کسب و مار روستایی و صنعتی سازی روستایی و دیگر طرح‌های محرومیت زدا پرداخت گردیده است.

مدیرعامل صندوق کارآفرین امید کشور با حضور در شهرستان سلماس یک واحد تولیدی مبلمان و دکوراسیون اداری منزل و اداری را با ٥ میلیارد ریال اعتبار مورد بهره برداری قرار داد، که این طرح ١٠ نفز اشتغال زایی مستقیم و ٥٠ نفر اشتغال زایی غیر مستقیم دارد.

 

انتهای پیام/ی

 

اشتغالزایی با کارآفرینی

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.