حسن‌بیگی تأکید کرد:

لزوم حمایت صندوق ملی از تسهیلات ویژه اشتغال جوانان

سرپرست استانداری تهران‌ گفت: پرداخت تسهیلات ویژه اشتغال جوانان از جمله موضوعات مطرح در کارگروه‌ ستاد ساماندهی امور جوانان است و باید صندوق ملی از آن حمایت کند.

وحدت بین مسلمانان می‌تواند فرصتی برای همدلی باشدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، شکرالله‌ حسن‌بیگی‌ سرپرست استانداری تهران‌ در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان تهران که امروز(چهارشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: یکی از نیازهای اصلی جامعه امروز وحدت است، به خصوص در این زمان که دشمن انواع توطئه‌ها از جمله جنگ اقتصادی و روانی را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران طراحی کرده است.

وی افزود: در حال حاضر تمام اقلیت‌های دینی در کمال آرامش و امنیت در کشور زندگی می‌کنند.

حسن‌بیگی گفت: هفته وحدت و ولادت پیامبر اسلام (ص) به عنوان روز مهرورزی‌ نیز نام‌گذاری شده است که این نشان دهنده همدلی‌ میان مسلمان‌ و اقلیت‌های دینی بوده و  فرصتی‌ برای انسجام میان مسئولان‌ و دستگاه‌ها است.

سرپرست استانداری تهران تصریح کرد: باید با استفاده از تمام فرصت‌ها انسجام در جامعه را حفظ کنیم و بین تمام قوا ارتباط را تقویت و حس همدلی و وحدت را میان آن‌ها افزایش دهیم.

حسن‌بیگی‌ در ادامه بیان کرد: تمام گزارش‌های ستاد باید به صورت مستند منتشر شود تا اگر عملکرد مثبتی صورت گرفته باشد، بتواند به عنوان یک الگوی خوب برای کل کشور محسوب شود.

سرپرست استانداری تهران‌ با بیان اینکه جوانان کشور ما نعمت بزرگی هستند که باید از ظرفیت‌ آن‌ها در تمام مسائل استفاده کرد، گفت: باید هم جوانان از مسئولان مشورت بگیرند و هم مسئولان از مشورت جوانان استفاده کنند.

وی در ادامه بیان کرد: باید از نظرات جوانان در گروه‌های تخصصی استفاده کنیم. پرداخت تسهیلات ویژه اشتغال جوانان از جمله موضوعات مطرح در کارگروه‌ ستاد ساماندهی امور جوانان است که باید صندوق ملی کشور از اختصاص این تسهیلات برای ایجاد اشتغال  حمایت کند.

حسن‌بیگی در پایان گفت: فرمانداران و مسئولان دستگاه‌ها باید در زمینه ساخت خانه جوان فعالیت خود را افزایش دهند تا روال فعالیت جوانان در عرصه‌های مختلف افزایش یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار