۱۰ هزار سیستان و بلوچستانی در حوزه صنایع دستی فعالیت دارند

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۱۰ هزار فعال حوزه صنایع دستی در رشته‌های مختلف هنری در این استان شناسایی شده اند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،امان‌الله شاقوزایی اظهار داشت: بیمه اجتماعی نقش موثری در تامین رفاه، ایجاد امنیت شغلی صنعتگران و هنرمندان در حوزه صنایع دستی دارد و فعالان این حوزه می‌توانند با عضویت در صندوق بیمه اجتماعی از مزایای آن بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به تفاهم نامه این صندوق با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان افزود: بیمه اجتماعی نقش مؤثری در تأمین رفاه و ایجاد امنیت شغلی صنعتگران دارد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر سیستان و بلوچستان ادامه داد: حاصل ذوق، هنر و خلاقیت زنان و مردان هنرمند این استان صنایع دستی متنوع، جذاب و بی نظیریست که در داخل و خارج از کشور مورد استقبال قرار گرفته و این موضوع همواره باعث افتخار است.

وی با اشاره به اینکه نهمین نمایشگاه صنایع دستی و هنر‌های سنتی هم اینک با حضور صنعتگرانی از ۲۵ استان کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی زاهدان در حال برگزاری است، افزود: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به غرفه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در این نمایشگاه اطلاعات لازم را برای شرایط عضویت در این صندوق و مزایای آن دریافت کنند.

 

انتهای پیام/پ

فعالیت سیستان و بلوچستانی ها در حوزه صنایع دستی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار