با توجه به تامین امنیت زائران اربعین صورت گرفت

قدردانی فرمانده نیروی انتظامی کشور از فرمانده انتظامی استان ایلام

فرمانده نیروی انتظامی کشور با صدور پیامی، از فرمانده انتظامی استان ایلام به دلیل تامین امنیت و آرامش زائران اربعین حسینی (ع) قدردانی کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،فرمانده نیروی انتظامی کشور با صدور پیامی، از فرمانده انتظامی استان ایلام به دلیل تامین امنیت و آرامش زائران اربعین حسینی (ع) قدردانی کرد.

در متن پیام سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران آمده است:

«مراسم بزرگ راهپیمایی اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در سال جاری نیز همانند گذشته به عنوان نماد انحصاری تبلور شیعه در جهان با شکوه و عظمت خاص برگزار شد.

در این مراسم، عاشقان آن امام همام با پای پیاده مسیر طولانی تا کربلای معلی را طی نموده و اوج ارادت خود را به ائمه اطهار (ع) به نمایش گذاشتند.

بی‌تردید اجرای باشکوه و تأثیرگذار این کنگره بزرگ اسلامی در امنیت پایدار، برگ زرینی از افتخارات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است و نیل به این افتخار عظیم، حاصل برنامه‌ریزی، مدیریت، نظارت صحیح، هماهنگی و همدلی سربازان ولایت و خدمتگزاران به نظام در سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف لشکری و کشوری می‌باشد.

ضمن سپاسگزاری به درگاه ایزد منان از مجموعه تلاش‌ها و همکاری‌های آن فرماندهی محترم و کارکنان ایثارگر زیرمجموعه که موجبات این موفقیت بزرگ را فراهم نموده اند تقدیر و تشکر می‌نمایم، امید است در پرتو عنایات خداوند متعال و توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و پیروی از منویات مقام عظمای ولایت و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) همواره شاهد امنیت پایدار در خدمت به زائران و مشتاقان زیارت بارگاه ملکوتی حضرت سیدالشهداء (ع) باشیم.

ان شالله»

انتهای پیام/پ

سفر سردار اشتری به ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.