برگزاری اولین کنسرت موسیقی در نایین/ استقبال چشم گیر علاقه مندان از نوای اصیل ایرانی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نایین گفت :اولین کنسرت آموزشی موسیقی با استقبال چشم گیر در سالن امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.

ماشاءالله فخارزاده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: کنسرت موسیقی در سالن امام خمینی (ره) این شهرستان اجرا شد که با استقبال علاقه مندان و خانواده های هنردوست همراه بود.

وی افزود :این کنسرت با حضور 70 نفر از هنرجویان و اساتید شهرستان با اجرای قطعات زیبا از موسیقی اصیل ایرانی و موسیقی کلاسیک برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نایین بیان نمود :توجه و علاقه مردم به موسیقی بسیار ارزشمند است که در راستای تداوم برگزاری این برنامه ها حمایت های لازم را جهت پیشرفت و ارتقای این هنر خواهیم نمود.

وی در پایان اضافه کرد: نایین با وجود اجرای برنامه های متنوع در طول سال نیازمند چنین برنامه هایی در شان مردم و هنرمندان است و انتظار می رود مسئولان مساعدت کنند تا هنرمندان و مردم عزیز بهتر و راحت تر از هنرنمایی هنرمندان بهرمند شوند.

یکی از هنرجویان در گفتگو با خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: نمی توانم خوشحالی بی حد خود را از اجرای کنسرت در نایین وصف کنم چرا که در وهله اول برای آموزش موسیقی با مشکلاتی چون طی مسافت طولانی به صورت روزانه و هفتگی به استان و سایر شهرهای همجوار مواجه بودم که با تداوم فعالیت ها و برگزاری چنین کنسرت هایی می توان به شهر جان تازه ای بخشید.

در این برنامه هنرجویان و اساتید با سازهای تار ، سه تار ، ویلن ، تمبک ، دف ، نی ، پیانو و ... در قالب گروه های همنوازی و تک نوازی و آواز به اجرا پرداختند .

انتهای پیام/پ

کنسرت موسیقی در نایین

برچسب ها: میراث فرهنگی ، کنسرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار