مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهدای استان:

تفکر بسیجی در بین همه مسلمانان جهان گسترش پیدا کرده است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: تفکر بسیجی در بین همه مسلمانان جهان گسترش پیدا کرده است.

 گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،بمناسبت هفته بسیج با حضور مردم خانواده‌های شهدا و مسئولین مزار شهدا گل افشانی شد.

در این مراسم حجت الاسلام سرایی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهدای استان با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی تفکر بسیج را تفکر انقلابی و ظلم ستیز عنوان کرد وافزود: امام خمینی ره با پشتوانه تفکر بسیج که در سال ۱۳۴۳ متولد کردند انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را پیروز کردند و امروز این تفکر در بین همه مسلمانان جهان گسترش پیدا کرده است.
 
وی افزود: مکتبی که در آن شهادت دارد اصالت دارد و در آن ذلت جایگاهی ندارد و شهیدان با شهامت و جانفشانی در مقابل دنیای اسکتبار و ظلم ایستادند و راه حقیقت را به ما نشان دادند.
 
وی گفت: ما وارثان خون شهدا هستیم و وطیفه امروز ما را در مقابل شهدا این مردان تاریخ ساز که ۸ سال در یک جنگ نابرابر در مقابل استکبار ایستادند بسیار سنگین است.
 
وی هوشیاری بسیجیان و گوش به فرامین مقام معظم رهبری را در شرایط حساس امروز را مهم دانست وافزود: استکبار به انقلاب ایران کینه‌ای ۴۰ ساله دارد و میخواهد با هر توطئه‌ای تفکر بسیج را خنثی کند و ما باید بدون محافطه کاری و گوش به فرمان مقام معظم رهبری این توطیه‌ها را خنثی کنیم.
 
انتهای پیام/م
 

غبار روبی مزار شهدا

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.