نماینده والیبال ایران و نبرد با غول‌های جهان/ دوشنبه آغاز رقابت اردکانی‌ها

تیم والیبال خاتم اردکان (قهرمان جام باشگاه‌های آسیا) برای حضور در مسابقات باشگاه‌های جهان راهی لهستان شد.

نماینده والیبال ایران و نبرد با غول‌های جهان/ دوشنبه آغاز رقابت اردکانی‌هابه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه‌ خبرنگاران جوان، رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان به میزبانی لهستان برگزار خواهد شد و تیم والیبال خاتم اردکان به نمایندگی از قاره آسیا و کشور ایران در این مسابقات شرکت خواهد کرد.

تیم خاتم اردکان در مسابقات لیگ برتر 96 والیبال به مقام نایب قهرمانی رسید و به دلیل انحلال تیم قهرمان (بانک سرمایه) به عنوان نماینده ایران راهی قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا شد. تیم خاتم اردکان در نبرد جام باشگاه‌های آسیا به مقام قهرمانی رسید تا جواز حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان را کسب کند.

اردکانی‌ها در حالی راهی لهستان شدند تا برای نخستین بار حضور در قهرمانی باشگاه‌های جهان را تجربه کنند که نسبت به سال قبل تغییراتی در ترکیب خود چه در بخش بازیکنان و چه در بخش کادر فنی ، داشته‌اند. تیم اردکان از ابتدای لیگ برتر با توجه به جذب نفرات و پیش بینی های کارشناسان، نتایج خوبی کسب نکرد و در حال حاضر با قبول سه شکست و کسب 6 پیروزی در رده چهارم قرار دارد.

نماینده کشورمان در مسابقات جام باشگاه‌های جهان در حالی راهی لهستان شد که دو بازیکن کلیدی خود یعنی شهرام محمودی در پست پشت‌خط‌زن و مهدی مرندی در پست لیبرو را به دلیل آسیب دیدگی همراه ندارد. این تیم در مرحله نخست این مسابقات باید به مصاف تیم‌های «آسکوروسیا لهستان» ، «ساداکروزیرو برزیل» و «ترنتینو ایتالیا» برود.

نخستین دیدار تیم خاتم اردکان در مسابقات جام باشگاه‌های جهان روز دوشنبه در ساعت 20 به وقت ایران برگزار خواهد شد. شاگردان محمد سالک در این مسابقه باید به مصاف تیم ترنتینو ایتالیا بروند.


بیشتر بخوانید:

کاله میهمان شاگردان ترکاشوند/ جدال سخت صدرنشین در ورامین

ورامین با شکست سایپا صدرنشین ماند / ارومیه کماکان در حسرت پیروزی

شهرام محمودی یک جلسه محروم و 15 میلیون تومان جریمه شد


انتهای پیام/

نماینده ایران و حضور در جام باشگاه‌های جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار