ابراهیمی نیا در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

ثبات قیمت در تالار‌های پذیرایی

رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی و تجهیز مجالس، گفت: قیمت تالار‌های پذیرایی مراسم عروسی نوسانی نداشته است.

خسرو ابراهیمی نیا رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی و تجهیز مجالس، در گفت وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت قیمتی تالار‌های پذیرایی مراسم عروسی اظهار کرد: قیمت تالار‌ها نوسانی نداشته است.

وی، در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت تالار عروسی بعد از ایام محرم و صفر تغییری داشته است یا خیر گفت: درحال حاضر باتوجه به رکودی که در بازار وجود دارد تالار‌ها افزایش قیمتی نداشته است و قیمت‌ها همانند گذشته است.


بیشتربخوانید: گرانی مواد اولیه تالارهای پذیرایی را به تعطیلی کشاند 


رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی و تجهیز مجالس، با اشاره به اینکه تقاضا کمتر شده است افزود: افزایش یا کاهش قیمت ها، بسته به لیست و انتخاب مشتریان دارد.

به گفته ابراهیمی نیا، بیشتر مشکلات این صنف مربوط به مالیات است.

وی در ادامه اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات صنف عکاسان و فیلمبرداران که در تعامل زیادی با ما قرار دارند آن است که در تالار‌های پذیرایی حتما از عکاسان و فیلمبردارانی دعوت شود که دارای پروانه کسب از اتحادیه هستند، بنابراین تصمیم گرفتیم قرارداد همکاری با اتحادیه عکاسان مبنی بر لزوم داشتن مجوز برای عکاسان و فیلمبردارانی که در مراسم حضور می‌یابند منعقد شود که به صورت کتبی به تمامی تالار‌های پذیرایی ارسال شد.

وی یادآورشد: یکی دیگر از موضوعات مهم آن است که اعضای اتحادیه عکاسان نیز به واحد‌هایی مراجعه کنند که دارای پروانه کسب باشند، چون در بعضی از مکان‌های فاقد پروانه کسب مراسم‌هایی برگزار می‌شود که جنبه‌های شرعی و قانونی تا حد زیادی در آن‌ها رعایت نمی‌شود که مقرر شد در صورت مشاهده چنین موردی حتما با اتحادیه تالار‌ها در میان گذاشته شود.

انتهای پیام/

اعضای اتحادیه ها به واحدهایی مراجعه کنند که دارای پروانه کسب باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار