دبیر بیست و ششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان؛

مخاطب شناسی در حوزه کودک با جشنواره تئاتر با کمک مردم

دبیر بیست و ششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان گفت: جشنواره بین المللی تئاتر همدان فرصتی است برای مخاطب شناسی هر چه بهتر بخش کودک و نوجوان و این امر با کمک مردم به نتیجه می رسد.

مخاطب شناسی در حوزه کودک با جشنواره تئاتر با کمک مردممجید قناد، دبیر بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک‌ و نوجوان همدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت: مخاطب شناسی در حوزه کودک و نوجوان محور اصلیما باید در این جشنواره باشد و از طریق  توجه بیشتر نمایش نامه نویسان و کارگردانان محقق می شود.

او با بیان اینکه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در شهر فرهنگی همدان دیگر کامل شکل گرفته است افزود: تئاتر به تنهایی نمی‌تواند نیاز های کودکان و نوجوانان را برآورده کند و باید نهاد‌هایی همچون صداوسیما، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش‌وپرورش و خانواده‌ها هم  به کمک این هنر بیایند.

مجید قناد استقبال بی نظیر مردم همدان از جشنواره تئاتر را نشانه ایجاد فضای فرهنگی مناسب برای جذب مخاطب در این جشنواره دانست و گفت: ما باید با ایجاد زیرساخت ها بیشتر فضا را برای حضور بیشتر  و راحت تر مردم برای تماشای نمایش ها فراهم کنیم.

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به دبیری مجید قناد و با شعار "کودک، طبیعت، تئاتر" و اجرای  ۵۳ نمایش ایرانی و خارجی در این رویداد جهانی از ۱۶ آبان ماه آغاز شده است و  تا ۲۱ آبان ادامه دارد  .

انتهای پیام/ا

جشنواره بیست و ششم تئاتر کودک و نوجوان فرصتی برای شناسایی نیاز های کودک و نوجوان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار