خاتم اردکان – تورنتینو ایتالیا / آغاز کار نماینده ایران در نبرد جهانی

تیم  والیبال خاتم اردکان در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان به مصاف نماینده ایتالیا می‌رود.

خاتم اردکان – تورنتینو ایتالیا / آغاز کار نماینده ایران در نبرد جهانیبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان از امشب در کشور لهستان آغاز خواهد شد. رقابت تیم خاتم اردکان در مسابقات جام باشگاه های جهان نیز از امشب و با برگزاری نخستین مسابقه نماینده ایران آغاز می‌شود. جایی که شاگردان محمد سالک در تیم خاتم اردکان باید به مصاف تیم تورنتینو ایتالیا بروند.

خاتم اردکان که تابستان امسال با قهرمانی در مسابقات جام باشگاه های آسیا توانست راهی رقابت‌های جهانی شود امشب ساعت 20 مقابل نماینده ایتالیا به میدان می‌رود. این دوره از مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان به میزبانی کشور لهستان برگزار خواهد شد و هشت تیم برتر جهان از قاره‌های مختلف در این مسابقات حضور دارند.

تیم خاتم اردکان که در این مسابقات بازیکنانی مانند شهرام محمودی و مهدی مرندی را در اختیار ندارد، در شرایطی اولین دیدار خود را برگزار خواهد کرد که باید مقابل تیمی پرافتخار که 4  قهرمانی  در جام باشگاه های جهان را در پرونده نتایج درخشان خود دارد، به میدان برود.

تیم والیبال خاتم اردکان ایران در گروه B  این مسابقات علاوه بر تورنتینو با دو تیم  گاردن کروزیرو برزیل رسوویای لهستان نیز هم گروه است و باید به مصاف این دو تیم نیز برود. شاگردان محمد سالک بعد از برگزاری دیدار نخست خود ، طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری به مصاف دیگر همگروهان خود خواهد رفت.


بیشتر بخوانید:

موسوی: روز‌های خوشی برای والیبال پیش‌بینی نمی‌کنم

نماینده والیبال ایران و نبرد با غول‌های جهان/ دوشنبه آغاز رقابت اردکانی‌ها

ورامین با شکست سایپا صدرنشین ماند / ارومیه کماکان در حسرت پیروزی


انتهای پیام/

تورنتینو نخستین حریف اردکانی‌ها در جام باشگاه‌های آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار