انجام خدمات درمانی رایگان برای زلزله زدگان کرمانشاه

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : در پی زلزله دیشب و حضور مصدومان در مراکز درمانی کلیه خدمات درمانی برای زلزله زدگان رایگان است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه محمدی مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : کمیته بحران در شب گذشته در لحظات اولیه با حضور معاونان تشکیل شد و تقسیم کار صورت گرفت که فرماندهی هر کدام از شهر‌های زلزله زده به یکی از معاونین سپرده شد.

وی گفت : ۴۴ امبولانس کار جابه جایی مصدومان را انجام دادند و یک اتوبوس امبولانس به منطقه اعزام شده است .

محمدی افزود : بیمارستان گیلانغرب در بازدید صبح امروز ۱۸۰ نفر مصدوم پذیرش شدند و ۱۲ نفر اعزام شدند و اکنون بیمار بستری نداریم و ارامش در گیلانغرب برقرار شده است.

وی گفت : در بیمارستان قصرشیرین نیز کار درمانی برای مصدومان انجام شده است و خداشاکریم که در این زلزله فوتی نداشتیم .

وی گفت : یکی از برنامه ریزی‌های ما این است که بیمارستان‌های نزدیک به محل وقوع زلزله بیش از حد درگیر نشوند و سریع تخلیه شوند به همین منظور اعزام در دستور کار قرار دادیم تا بیمارستان‌های شهرستان اقدامات اورژانسی را انجام دهند و درمان‌های تخصصی‌تر در مراکز شهر کرمانشاه انجام شود و بیش از صد تخت برای پذیرش بیماران خالی کردیم و اتاق عمل‌ها فعال هستند .

محمدی افزود : عده‌ای ازمصدومانی که در زلزله شب گذشته به بیمارستان طالقانی کرمانشاه مراجعه کردند در بخش ویژه و جداگانه بستری شدند .

 

 

انتهای پیام/د

فرماندهی هر کدام از شهر‌های زلزله زده به یکی از معاونین درمانی سپرده شد

 

برچسب ها: پزشکی ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار